Ostrzeżenie!

Wejście do serwisu dla lekarzy i farmaceutów wymaga potwierdzenia oświadczenia widocznego na stronie. Jeśli nie spełniasz wymienionych warunków, kliknij przycisk Pomiń .

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem

MZ promuje e-receptę i Internetowe Konto Pacjenta w spotach radiowych i telewizyjnych

Chcąc zachęcić Polaków do korzystania z Internetowego Konto Pacjenta i e-recepty Ministerstwo Zdrowia oraz Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia (CSIOZ) rozpoczęły drugi etap kampanii edukacyjnej pt. "Internetowe Konto Pacjenta. Tu zapisuje się historia Twojego Zdrowia". Przez ponad miesiąc w najpopularniejszych stacjach radiowych i telewizyjnych emitowane będą spoty edukacyjne.

Drugi etap kampanii wystartował na początku listopada i potrwa do 8 grudnia. Spot telewizyjny pt. "Samolocik", którego reżyserem jest Ksawery Żuławski, dotrze do prawie 20 mln milionów Polaków.

– Od 8 stycznia wchodzi obowiązek wystawiania recept tylko w wersji elektronicznej. Tuż przed wchodzimy w ostatni etap kampanii edukacyjnej adresowanej do całego społeczeństwa. W Polsce telewizja i radio budują największy zasięg w najkrótszym czasie w grupach celowych powyżej 25 roku życia, a to oznacza, że dzięki kampanii każdy dorosły Polak dowie się o e-recepcie i Internetowym Koncie Pacjenta. Wierzę, że przekonamy do korzystania z tych nowoczesnych rozwiązań w ochronie zdrowia i młodszych, i seniorów – podkreśla wiceminister zdrowia Janusz Cieszyński.

Kampania telewizyjna i radiowa wspierana jest przez kampanię internetową, prowadzoną od sierpnia w popularnych ogólnopolskich i regionalnych serwisach internetowych i kanałach social mediowych oraz publikacjami artykułów w prasie oraz prasie branżowej, a także kampanią w kinach. Dzięki tak szerokiej kampanii nasze spoty zobaczyło i usłyszało ponad 8 mln osób.

Kampania edukacyjna pt. "Internetowe Konto Pacjenta. Tu zapisuje się historia Twojego Zdrowia", za której koncepcję kreatywną oraz realizację spotu radiowego i telewizyjnego odpowiada agencja reklamowa Fabryka Komunikacji Społecznej, adresowana jest do całego społeczeństwa. Jej celem jest poinformowanie o funkcjonalnościach i korzyściach, które zapewnia wszystkim ubezpieczonym e-recepta i Internetowe Konto Pacjenta – bezpłatna aplikacja Ministerstwa Zdrowia dostępna pod adresem pacjent.gov.pl. Kampania ma też zachęcić Polaków do korzystania na co dzień z rozwiązań wchodzących w skład systemu e-Zdrowie.


Źródło: MZ

Liczba wyświetleń:

320

Skomentuj

Narodowy Fundusz Zdrowia i Ministerstwo Zdrowia zachęcają pacjentów do konsultacji on-line z powodu epidemii koronawirusa. Telemedycyna to jedno z narzędzi, które może ograniczyć ryzyko rozprzestrzeniania się CONVID-19. W związku z zagrożeniem...
Z budżetu województwa mazowieckiego sejmik przekazał ponad 200 tys. zł na dofinansowanie dla gmin, które zechcą wprowadzić wśród swoich mieszkańców zdalne usługi opiekuńcze. Wśród nich są Radom, Pionki, Rzeczniów, Garbatka-Letnisko, Skaryszew,...
A wśród nich: „Wirtualną recepcję”, SMS-owe kampanie informacyjne oraz możliwość integracji ze Znanym Lekarzem. Gabinet drWidget oferuje Ci zestaw usług premium, dzięki którym Twoja codzienna praca będzie jeszcze wydajniejsza. Sprawdź...
26 -28 czerwca 2020 r. Poznań XIV Kongres TOP MEDICAL TRENDS odbędzie się w Poznaniu w dniach 26-28.06.2020 r. Tradycyjnie na spotykaniu przedstawione zostaną najważniejsze i najciekawsze problemy medycyny. Na kongresie będzie blisko 100 ekspertów z...