Problem z obsługą mobilnej wersji Gabinetu? Obejrzyj film instruktażowy
Na naszym kanale na YouTube pojawił się nowy film instruktażowy – tym razem prezentujemy obsługę aplikacji mobilnej Gabinet drWidget. Szczegóły na temat filmu, a także nowości, wprowadzonych ostatnio do mobilnej wersji Gabinetu, znajdziesz w tym artykule.
Film dostępny jest tutaj. Dzięki niemu od podstaw nauczysz się korzystać z aplikacji. A konkretnie, dowiesz się, jak:
- wyszukać w bazie konkretnego pacjenta, przejrzeć jego kartę i dołączyć do niej sfotografowane telefonem dokumenty
- weryfikować w systemie eWUŚ prawo pacjenta do korzystania ze świadczeń finansowanych przez Narodowy Fundusz Zdrowia
- umawiać wizyty przez aplikację mobilną
- przeprowadzać wizyty przy pomocy aplikacji mobilnej
- zmieniać jej ustawienia
- skorzystać z pomocy technicznej
Jeśli zatem masz problem z obsługą mobilnej wersji programu, koniecznie obejrzyj ww. film instruktażowy. Polecamy go także osobom, które jeszcze nie pobrały aplikacji na swój telefon – film prezentuje jej możliwości, które są szczególnie przydatne wtedy, gdy lekarz nie ma dostępu do komputera i przeglądarkowej wersji Gabinetu drWidget (np. podczas wizyt domowych).
Zgodnie z zapowiedzią, informujemy także o nowościach, które niedawno pojawiły się w aplikacji mobilnej. Kafelkowy widok grafiku wizyt, który był już dostępny w aplikacji na telefony z systemem operacyjnym iOS, został wdrożony także w wersji na telefony z Androidem. Preferowany widok – w postaci listy bądź kafelków – można wybrać w „Ustawieniach” Gabinetu drWidget. Druga nowość to możliwość dodawania kodów ICD-10 do wizyty.
Liczba wyświetleń:
823
Skomentuj