Ostrzeżenie!

Wejście do serwisu dla lekarzy i farmaceutów wymaga potwierdzenia oświadczenia widocznego na stronie. Jeśli nie spełniasz wymienionych warunków, kliknij przycisk Pomiń .

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem

Wiele kanałów dotarcia do lekarzy w jednym programie

Kilkanaście tysięcy lekarzy codziennie korzysta z Gabinetu drWidget. Dzięki niemu można sprawnie zarządzać placówką medyczną, a także szybko i komfortowo przeprowadzać wizyty. Natomiast dla firmy farmaceutycznej Gabinet drWidget to narzędzie, pozwalające skutecznie dotrzeć do lekarzy z przekazem marketingowym.

Program oferuje szereg możliwości w zakresie reklamy produktu leczniczego. W zależności od indywidualnych potrzeb i oczekiwań firmy, można prowadzić kampanię promocyjną w jednym z licznych modułów dostępnych w Gabinecie. Poniżej po krótce przedstawiamy najlepsze sposoby na dotarcie do lekarzy z przekazem marketingowym.

W pierwszej kolejności warto zwrócić uwagę na moduł „Recepta”. Lekarz, wypisując receptę dla pacjenta, korzysta z wyszukiwarki leków. Już po wpisaniu pierwszych liter system wyświetli podpowiedź, tj. rekomendowany preparat w danej terapii. To może być oferowany właśnie przez Państwa produkt.

Ciekawe rozwiązanie promocyjne zapewnia również moduł „Rozpoznanie”. W tym przypadku reklama dostosowana jest do kodu ICD-10. Co to oznacza dla firmy farmaceutycznej? Otóż, proponowany przez nią lek zostanie wyświetlony jako pierwszy w grupie leków przypisanych do danego kodu.

Na podobnej zasadzie można wyróżnić produkty w innych modułach Gabinetu drWidget, takich jak na przykład „Szczepienia” czy „Badanie”. Warta uwagi jest także reklama bannerowa. Program wyświetla ją lekarzom wybranych specjalizacji albo przy pacjentach spełniających określone kryteria (wieku, płci, przebytych chorób). Banner reklamowy może pojawić się również zaraz po zalogowaniu się lekarza do systemu.

To jednak nie wszystko. Skuteczną formą reklamy jest także Asystent drWidget, czyli wirtualny doradca lekarzy. Dzięki niemu użytkownicy Gabinetu poznają najważniejsze i najbardziej przydatne funkcjonalności programu, dowiadują się o nowościach do niego wprowadzanych, a także czytają interesujące doniesienia na temat służby zdrowia. Asystent może także poinformować lekarzy o oferowanym przez Państwa produkcie.

Co istotne, reklama w Gabinecie drWidget jest pozytywnie oceniania przez lekarzy. Nic dziwnego, skoro stanowi integralną część całego systemu, jest nienachalna, a często okazuje się bardzo przydatna w codziennej pracy użytkowników programu.

Szczegółowych informacji na temat reklamy w Gabinecie drWidget udziela nasz dział marketingu. W razie pytań zapraszamy do kontaktu.

Liczba wyświetleń:

96

Skomentuj

Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia poinformowało, że pod koniec I kwartału 2018 roku w jednym z miast wprowadzony zostanie pilotażowy projekt wystawiania e-recept. Specjaliści z CSIOZ nie ujawnili jeszcze, o które miasto chodzi, ale...
System reagowania na cyberataki i włączenie w ten proces zainteresowanych podmiotów - jest jedną z kluczowych propozycji w tworzonym krajowym systemie cyberbezpieczeństwa. Podział incydentów m.in. na krytyczny, poważny umożliwi podejmowanie działań...
Największą popularnością wśród pacjentów cieszą się te aplikacje mobilne, które ułatwiają prowadzenie kuracji. Przykładem jednej z nich jest Koszt Terapii. To aplikacja, która pomoże obliczyć wydatki na leczenie oraz znaleźć zamienniki leków. Atutem...
16-18 marca 2018r. Poznań Konferencja Top Medical Trends odbędzie się już poraz dwunasty. Organizatorem jest wydawnictwo Termedia. Patronat naukowy: Polskie Towarzystwo Medycyny Rodzinnej oraz Katedra i Zakład Medycyny Rodzinnej Uniwersytetu...