Nowości w aplikacjach mobilnych: Gabinet drWidget i MyDr
Przedstawiamy nowości w aplikacjach: Gabinecie drWidget i MyDr. W tej pierwszej umożliwiliśmy podgląd grafiku lekarza w module “Wizyty”, w widoku kafelkowym. Z kolei MyDr od teraz oferuje funkcjonalność płatności on-line za wizytę.
Mobilny gabinet lekarski
Mobilna wersja Gabinetu drWidget zapewnia lekarzowi wygodną pracę także wtedy, gdy nie ma on dostępu do komputera (np. w czasie wizyt domowych). Tak w skrócie: przy pomocy aplikacji można przeprowadzać wizyty, zarządzać grafikiem pracy, wystawiać e-recepty i digitalizować dokumenty (zobacz więcej tutaj).
Gabinet drWidget podlega regularnym aktualizacjom i rozbudowie o kolejne funkcjonalności. Najnowszą z nich jest podgląd grafiku lekarza w module „Wizyty”, w widoku kafelkowym.
-> Kafelek z grafikiem uwzględnia informację o gabinecie i datę ważności. Znajduje się na żółtym tle.
-> Po kliknięciu w kafelek otwiera się widok tworzenia nowej wizyty (dla gabinetu, do którego przypisany jest grafik).
-> W ustawieniach aplikacji możesz zdecydować:
- czy system ma pokazywać grafik pracy i nieobecności
- czy na grafiku ma być widoczna nazwa gabinetu i poradni
Aplikację mobilną Gabinet drWidget można pobrać za darmo ze sklepów Google Play i App Store.
MyDr - platforma medyczna dla Twojego pacjenta
Pozwala kompleksowo zadbać o zdrowie przy użyciu rozwiązań telemedycyny. MyDr umożliwia m.in. konsultacje z lekarzem przez wideoczat, przedłużanie e-recept bez wychodzenia z domu, umawianie wizyt przez aplikację i dokonywanie płatności on-line.
Poinformuj swojego pacjenta o możliwości dokonania przedpłaty za wizytę! Należność można wpłacić poprzez:
-> aplikację przeglądarkową www.mydr.pl
-> aplikację mobilną MyDr (dostępna za darmo w sklepach Google Play i App Store)
-> wtyczkę do umawiania wizyt, udostępnioną przez placówkę na swojej stronie internetowej (sprawdź szczegóły tutaj)
Jak to działa? Pacjent, korzystając np. z aplikacji mobilnej MyDr, umawia się na wizytę. Wybiera interesującą go usługę prywatną i płaci za nią. Ma na to godzinę - po upływie tego czasu rezerwacja wizyty zostanie anulowana.
Aby funkcjonalność działała, musisz zintegrować Gabinet drWidget z MyDr i utworzyć konto rozliczeniowe w Przelewy24. Sprawdź szczegóły w tym artykule.
Liczba wyświetleń:
1 236
Skomentuj