Czy Twoi pacjenci korzystają z wtyczki do umawiania wizyt?
Idź z duchem czasu i zapewnij pacjentom możliwość zdalnego umawiania wizyt. Na stronie internetowej swojej placówki medycznej umieść przycisk otwierający formularz do zapisów on-line.
Funkcjonalność jest dostępna dzięki integracji Gabinetu drWidget z platformą medyczną MyDr, dedykowaną pacjentom. Jak działa wtyczka? Ty umieszczasz na swojej stronie internetowej przycisk z napisem „Umów wizytę” i z logo MyDr. Pacjent, zainteresowany umówieniem wizyty, klika w przycisk i uzupełnia formularz, który się pojawi. Wybiera interesujące go miasto, lekarza i datę, po czym sprawdza, czy są wolne terminy. Jeśli któryś mu odpowiada – umawia wizytę.
Twoi pacjenci z pewnością docenią możliwość zapisów on-line, dlatego zachęcamy Cię do zamieszczenia ww. przycisku na swojej stronie internetowej. Jak to zrobić? Instrukcję znajdziesz w Gabinecie drWidget: ustawienia placówki -> MyDr -> wtyczka. Tam też dostępna jest wersja testowa wtyczki.
Pewnie zastanawiasz się, czy wizyta zdalnie umówiona przez pacjenta wymaga Twojego potwierdzenia. Wszystko zależy od ustawień, które wybierzesz. Akceptacja wizyt umówionych przez pacjenta może być: zawsze wymagana, niewymagana albo wymagana w przypadku nowo zarejestrowanych pacjentów. Swoje preferencje ustawisz w: ustawienia placówki -> MyDr -> ustawienia dostępności -> akceptacja umówionych wizyt.
Jeśli korzystałeś z poprzedniej wtyczki do zapisów on-line, to informujemy Cię, że nadal będzie ona działać, ale nie przewidujemy dalszego wspierania jej aktualizacjami.
Liczba wyświetleń:
2 112
Skomentuj