Ostrzeżenie!

Wejście do serwisu dla lekarzy i farmaceutów wymaga potwierdzenia oświadczenia widocznego na stronie. Jeśli nie spełniasz wymienionych warunków, kliknij przycisk Pomiń .

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem

E-usługi w Mazowieckim Wojewódzkim Ośrodku Medycyny Pracy

Rejestracja w przychodni bez wychodzenia z domu, szybki dostęp do informacji o usługach realizowany w przychodni i wolnych terminach wizyt czy zabiegów, a także znaczne skrócenie czasu obsługi pacjentów - to przyszłość Mazowieckiego Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy w Płocku.

3 czerwca 2016 r. w Mazowieckiej Jednostce Wdrażania Programów Unijnych nastąpiło uroczyste podpisanie umowy dotacyjnej projektu „Platforma e-usług MWOMP” realizowanego w ramach Priorytetu II „Wzrost e-potencjału Mazowsza”, Działania 2.1 E-usługi, Poddziałanie 2.1.1 E-usługi dla Mazowsza z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 – 2020. Stronami umowy byli: Województwo Mazowieckie reprezentowane przez marszałka Adama Struzika oraz Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Płocku reprezentowany przez dyrektor - Agnieszkę Sulkowską.

Rejestracja w przychodni bez wychodzenia z domu, szybki dostęp do informacji o usługach realizowany w przychodni i wolnych terminach wizyt czy zabiegów, a także znaczne skrócenie czasu obsługi pacjentów – takie mają być rezultaty wdrożenia w Mazowieckim Wojewódzki Ośrodku Medycyny Pracy w Płocku projektu e-usług.

Zakłada on kompleksową informatyzację placówki. W tej chwili przychodnia nie ma pełnego i spójnego oprogramowania informatycznego, a dokumentacja medyczna przetrzymywana jest zarówno w formie elektronicznej, jak i w postaci papierowej.

W ramach projektu w placówce wdrożona zostanie platforma e-usług publicznych, obejmująca m.in. e-rejestrację, e-dokumentację, e-ankiety, e-powiadomienia, e-kolejkę oraz e-porady.

Dzięki temu pacjenci będą mogli zarejestrować się na wizytę w przychodni bez wychodzenia z domu – przez internet. W ten sam sposób będą mogli sprawdzić swój status w kolejce oczekujących, zmienić termin wizyty, a także wypełnić ankietę satysfakcji lub złożyć skargę. E-usługi to także duże ułatwienie dla personelu przychodni, który będzie miał szybszy dostęp do danych medycznych pacjentów, co znacznie skróci czas obsługi.

Całkowita wartość projektu: 2 995 176,00 zł, kwota dofinansowania wynosi: 2 396 140,80 zł.

 

Źródło: Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy

Liczba wyświetleń:

1 192

Skomentuj

Centrum e-Zdrowia we współpracy z Polskim Związkiem Głuchych przygotowało badanie satysfakcji osób głuchych i słabosłyszących z korzystania z Internetowego Konta Pacjenta oraz aplikacji mobilnej mojeIKP. Pytania w ankiecie zostały przetłumaczone na...
Paweł Kikosicki po dwóch latach odchodzi ze stanowiska dyrektora Centrum e-Zdrowia. Poinformował o tym w mediach społecznościowych. - Po ponad 2 latach nadszedł czas pożegnać się z Centrum e-Zdrowia. To był bardzo intensywny okres, w trakcie którego...
Wygodny dostęp do obszernych baz informacji medycznych zapewnia Ci widok główny aplikacji oraz widok przeprowadzania wizyty. O jakich konkretnie bazach mowa? Zajrzyj do artykułu i sprawdź! W MyDr EDM bazy informacji medycznych masz zawsze pod ręką -...
15-16 września, Warszawa NIL IN, Sieci Lekarzy Innowatorów Naczelnej Izby Lekarskiej zaprasza na spotkanie liderów tworzących przyszłość opieki zdrowotnej. Najważniejsze wydarzenie samorządu lekarskiego poświęcone innowacji w systemie opieki...