Z cyklu: funkcjonalności, które warto znać

Dr100 oferuje szereg funkcjonalności i udogodnień, dzięki którym zarządzanie placówką stomatologiczną staje się wygodniejsze i wydajniejsze. Czy znasz je wszystkie? Zapraszamy na nowy cykl: funkcjonalności, które warto znać!
W artykułach z tej serii będziemy przybliżać po trzy użyteczne rozwiązania, dostępne w programie dr100. Bohaterami dzisiejszego tekstu są dwie funkcjonalności z kalendarza oraz jedno udogodnienie związane z wydrukami.
Indywidualne stopki w dokumentach
Każda komórka organizacyjna placówki może mieć własną stopkę w dokumentach. Jeśli chcesz korzystać z tej możliwości, włącz funkcjonalność w ustawieniach aplikacji: Administracja -> Placówka -> Ustawienia aplikacji -> Pozwalaj na zmianę ustawień stopki w każdej komórce organizacyjnej. Następnie przełącz widok na komórkę organizacyjną, której stopkę chcesz zmienić (menu z lewej strony -> Zmień komórkę organizacyjną) i edytuj stopkę według swoich preferencji (Administracja -> Placówka -> Wydruki).
Szybka zmiana kolejności pracowników w kalendarzu
(W zakładce “Wszyscy pracownicy”, z lewej strony ekranu)
To bardzo proste: wystarczy chwycić kafelek z imieniem i nazwiskiem pracownika i przeciągnąć go w wybrane miejsce listy. Zmiana zostanie zapamiętana przez system i naniesiona w kalendarzu znajdującym się obok.
Przejrzyste notatki w kalendarzu
Notatki można dodawać w różnych miejscach programu; jednym z nich jest kalendarz. Po kliknięciu w przycisk “Dodaj notatkę” - znajdujący się u góry ekranu, tuż przy przycisku “Lista rezerwowa” - pojawi się formularz do uzupełnienia. Zauważ, że możesz formatować tekst, czyli robić pogrubienia, podkreślenia, przekreślenia, zmieniać kolor czcionki itp. Uzupełniając formularz, nie zapomnij wybrać gabinetu z rozwijanej listy. Utworzona tutaj notatka będzie widoczna w kalendarzu oraz na liście wizyt.
***
Przetestuj powyższe funkcjonalności na swoim koncie w programie dr100.
Liczba wyświetleń:
264
Skomentuj