Nowość w aplikacji DRW Asystent!
DRW Asystent, czyli Twój pomocnik w digitalizacji dokumentów, oferuje nową funkcjonalność! Już teraz z poziomu aplikacji możesz określić typ dokumentów wysyłanych do Gabinetu drWidget.
Nie znasz DRW Asystenta? To darmowa aplikacja do instalacji na komputerze z systemem Windows, która oferuje dwie funkcje:
-> Pomoc w digitalizacji dokumentów, a mianowicie: monitorowanie folderu skanowania wskazanego przez użytkownika i automatycznie wgrywanie pojawiających się tam dokumentów do Gabinetu drWidget.
-> Tworzenie kopii zapasowych wszystkich danych znajdujących się na koncie użytkownika w Gabinecie drWidget i zapisywanie ich na komputerze.
Jaka nowość pojawiła się w aplikacji? W ustawieniach synchronizacji znajdziesz nową zakładkę, tj. „Typ dokumentu”, a w niej – dwie opcje do wyboru:
-> „Nadaj typ wysyłanym dokumentom” (jeśli wybierzesz tę opcję, przy wysyłaniu dokumentu każdorazowo będziesz pytany o jego typ).
-> „Przypisz wszystkim wysyłanym dokumentom ten sam typ wybrany z poniższej tabeli”.
DRW Asystenta pobierzesz za darmo z Gabinetu drWidget, z sekcji „Nieprzypisane pliki”. Instrukcję obsługi aplikacji znajdziesz tutaj.
Aby zawsze być na bieżąco z nowościami, obserwuj profil Gabinetu drWidget na Facebooku! https://www.facebook.com/Gabinet.drWidget/
Liczba wyświetleń:
723
Skomentuj