Pięć sposobów na przekazanie pacjentowi kodu do e-recepty
I tylko jeden z nich wymaga skorzystania z usługi VIP, czyli płatnej. Masz do dyspozycji szereg darmowych metod, w tym wysłanie z Gabinetu drWidget maila lub skorzystanie z integracji programu z platformą MyDr. Poznaj wszystkie dostępne sposoby przekazania pacjentowi kodu do e-recepty i wybierz jeden z nich.
Od 1 maja usługą VIP, czyli płatną, stało się wysyłanie SMS-ów z kodami z e-systemów (do e-recepty, e-skierowania itp.) oraz z powiadomieniami o zbliżających się wizytach. Aby móc korzystać z ww. funkcjonalności, należy wykupić jeden z dostępnych pakietów SMS. Aktualną ofertę znajdziesz w Gabinecie drWidget, w ustawieniach placówki, zakładce „Usługi VIP”.
Jeśli nie chcesz ponosić kosztów usługi VIP, wybierz jedną z poniższych metod przekazania pacjentowi kodu dostępu do e-recepty:
- Przy pomocy Gabinetu drWidget wyślij kod na adres e-mail pacjenta.
- Skorzystaj z integracji Gabinetu drWidget i platformy MyDr. Jak to działa? Jeśli pacjent zarejestruje się na ww. platformie (za darmo), to kod dostępu do e-recepty, wystawionej w Gabinecie, pojawi się na jego koncie pod adresem mydr.pl.
- Wręcz pacjentowi wydruk informacyjny zawierający kod dostępu.
- Zaproponuj pacjentowi założenie Internetowego Konta Pacjenta (szczegóły na pacjent.gov.pl) - wówczas będzie otrzymywał kody dostępu w SMS-ach z IKP. W przypadku SMS-ów z IKP nie ponosisz żadnych kosztów.
Tradycyjnie, w razie wątpliwości zachęcamy Cię do kontaktu z naszym działem pomocy technicznej pod numerem 33 445 43 45, mailowo kontakt@drw.pl albo na czacie dostępnym w programie.
Liczba wyświetleń:
1 181
Skomentuj