Dużo nowości w mobilnym Gabinecie drWidget
A wśród nich: możliwość wyboru, w jaki sposób poszczególni pacjenci mają być powiadamiani o zbliżającej się wizycie (SMS-em czy mailem) oraz możliwość kontaktowania się z pacjentami (telefonicznie, mailowo) z poziomu ich kart. Sprawdź, co jeszcze nowego oferuje Ci aplikacja mobilna Gabinet drWidget!
Korzystaj z aplikacji i pracuj wygodnie także wtedy, gdy nie masz dostępu do komputera. Mobilny Gabinet drWidget pozwoli Ci zarządzać czasem pracy i przeprowadzać wizyty. Z jego pomocą szybko zweryfikujesz dane w systemie eWUŚ i dokonasz digitalizacji dokumentów.
Gabinet drWidget to aplikacja dynamiczna i podlega stałej rozbudowie o nowe funkcje. Poznaj najnowsze z nich, wprowadzone na życzenie użytkowników:
- Edycja powiadomień o zbliżającej się wizycie. Jak dokonać edycji? Z modułu „Pacjenci” wybierz jednego z nich, a następnie kliknij w „Powiadomienia”. Zdecyduj, czy przypomnienia mają być wysyłane SMS-em czy mailem i zatwierdź swój wybór przyciskiem „Zapisz”.
- Edycja domyślnego typu wizyty. Dokonasz tego z poziomu ustawień aplikacji. Masz do wyboru dwie opcje: NFZ i prywatna.
- Możliwość skontaktowania się (telefonicznie, mailowo) z pacjentem z poziomu jego karty, z sekcji „Dane ogólne”.
- Widoczność informacji, że pacjent jest nieaktywny. Taka informacja pojawiła się w kartach odpowiednich pacjentów, tuż pod ich imieniem.
Masz pomysł na kolejną nową funkcjonalność, która ułatwi Twoją codzienną pracę? Koniecznie podziel się z nami swoim pomysłem! Zadzwoń pod numer 33 445 43 45 albo wyślij maila na adres kontakt@drw.pl. Twoja opinia jest dla nas ważna!
Liczba wyświetleń:
1 791
Skomentuj