Ostrzeżenie!

Wejście do serwisu dla lekarzy i farmaceutów wymaga potwierdzenia oświadczenia widocznego na stronie. Jeśli nie spełniasz wymienionych warunków, kliknij przycisk Pomiń .

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem

Prowadź rejestr wypożyczanych urządzeń w Gabinecie drWidget

Dodawaj rezerwacje urządzeń, sprawdzaj bieżące wypożyczenia i przeglądaj ich historię, a także dokonuj rozliczeń. Szybko i łatwo zrobisz to w Gabinecie drWidget. Sprawdź szczegóły.

Po zalogowaniu się do programu na stronie www.drw.pl, w widoku głównym swojego konta znajdź kafel o nazwie „Urządzenia”. Kliknij w niego, a przeniesiesz się do rejestru urządzeń wypożyczanych z Twojej placówki medycznej.

Znajdziesz tu trzy zakładki. Pierwsza to „Rezerwacje”; zawiera listę już założonych rezerwacji wraz z informacjami, takimi jak nazwa urządzenia, jego typ, czas wypożyczenia, imię i nazwisko pacjenta, któremu wypożyczono urządzenie, data wydania i zwrotu. Można tutaj dokonać rozliczenia płatności oraz dodawać nowe rezerwacje.

W zakładce „Wypożyczenia” dostępne są informacje o aktualnie wypożyczonych urządzeniach medycznych. Szybko dotrzesz do potrzebnych danych dzięki intuicyjnej wyszukiwarce, pozwalającej szukać według imienia, nazwiska pacjenta, jego numeru PESEL oraz nazwy urządzenia.

Ostatnia zakładka to „Historia wypożyczeń”. Znajdziesz tu analogiczną wyszukiwarkę do tej z poprzedniej zakładki. Wyniki wyszukiwania możesz filtrować według typu urządzenia, jego statusu, daty początkowej i końcowej wypożyczenia.

Gabinet drWidget pomoże Ci prowadzić czytelny rejestr wypożyczanych urządzeń – już dziś wypróbuj tę funkcjonalność programu. W razie pytań skontaktuj się z naszym działem pomocy technicznej (tel. 33 445 43 45).

Liczba wyświetleń:

583

Skomentuj

Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia zachęca do zapoznania się z poradnikiem dla pracowników medycznych i aptekarzy z opisem jak działa e-recepta i odpowiedziami na pytania zadawane przez osoby wystawiające i realizujące...
Chcąc zachęcić Polaków do korzystania z Internetowego Konta Pacjenta oraz pozostałych cyfrowych usług w ochronie zdrowia (e-recepta, e-skierowanie) Ministerstwo Zdrowia oraz CSIOZ rozpoczęły ogólnopolską kampanię informacyjną pod hasłem „Internetowe...
Informujemy, że ze względu na konieczność przeprowadzenia prac technicznych w dniach 17-18 października br. Helpdesk (czyli dział pomocy technicznej) będzie nieczynny. Wszelkie pytania prosimy kierować na adres mailowy: kontakt@drw.pl. Jeśli w dniach...
Zapraszamy na cykl konferencji dla Kadry Zarządzającej w Ochronie Zdrowia.15 listopada 2019r. Rzeszów6 grudnia 2019r. Gdańsk13 grudnia 2019r. Warszawa!DLA ZAREJESTROWANYCH OSÓB NA HASŁO ‘’PARTNER’’ UDZIAŁ W KONFERENCJI JEST...