Ostrzeżenie!

Wejście do serwisu dla lekarzy i farmaceutów wymaga potwierdzenia oświadczenia widocznego na stronie. Jeśli nie spełniasz wymienionych warunków, kliknij przycisk Pomiń .

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem

DRW Asystent – nowa aplikacja dla użytkowników Gabinetu drWidget

Ma dwie funkcje: tworzy kopie zapasowe danych z programu i zapisuje je na komputerze oraz pomaga w digitalizacji dokumentów. Przedstawiamy DRW Asystenta – naszą nową aplikację desktopową, czyli do instalacji na komputerze.

Przypominamy, że Gabinet drWidget to nowoczesny program do kompleksowego zarządzania indywidualną praktyką lub przychodnią lekarską. Zaawansowany technologicznie, a zarazem łatwy w obsłudze. Wyposażony w szereg praktycznych narzędzi, pozwalających lekarzom pracować szybko, wygodnie i efektywnie. Możliwości Gabinetu drWidget można poznać, korzystając z jego wersji demonstracyjnej dostępnej na stronie www.drw.pl.

Niedawno program został wzbogacony o nowość: aplikację desktopową DRW Asystent. Jak już wspomnieliśmy, oferuje ona dwie funkcjonalności. Po pierwsze – tworzy kopie zapasowe wszystkich danych zapisanych na koncie użytkownika w Gabinecie drWidget i zapisuje je na komputerze. Użytkownik programu sam decyduje, jak często ma odbywać się eksport danych: codziennie, raz w tygodniu czy raz w miesiącu. Wybiera dogodną lokalizację (folder) i godzinę eksportu. Po wprowadzeniu preferowanych ustawień DRW Asystent będzie tworzył kopie danych i zapisywał je we właściwym folderze, ale należy pamiętać, aby komputer (i internet) był włączony o ustalonej wcześniej godzinie eksportu.

Druga funkcja aplikacji ułatwia użytkownikom Gabinetu drWidget digitalizację dokumentów. Wystarczy wskazać folder skanowania, a DRW Asystent będzie go monitorował i automatycznie wgrywał zeskanowane dokumenty do Gabinetu, do sekcji „Nieprzypisane pliki”. Stamtąd użytkownik może przypiąć je do kart poszczególnych pacjentów.

Zeskanowane dokumenty mogą być także automatycznie wgrywane do kart pacjentów. W tym celu należy zaznaczyć odpowiednią opcję w ustawieniach DRW Asystenta, a w nazwach skanowanych dokumentów wpisywać numery PESEL konkretnych pacjentów.

Aplikację można pobrać zupełnie za darmo z Gabinetu drWidget. Będąc w widoku głównym programu, należy kliknąć na przycisk rozwijający listę dostępnych kafli, znajdujący się tuż pod kalendarzem (zob. rysunek). Następnie trzeba wybrać kafel o nazwie „Nieprzypisane pliki” – tam każdy zainteresowany znajdzie DRW Asystenta.

Zachęcamy wszystkich użytkowników Gabinetu drWidget do wypróbowania możliwości nowej aplikacji desktopowej od LekSeek Polska. DRW Asystent zadba o bezpieczne tworzenie kopii zapasowych Waszych danych i odciąży Was w procesie digitalizacji dokumentów. W razie jakichkolwiek problemów z obsługą aplikacji prosimy o kontakt z naszym działem pomocy technicznej (tel. 33 445 43 45).

Liczba wyświetleń:

1 139

Skomentuj

Zakład Ubezpieczeń Społecznych coraz skuteczniej wychwytuje nieprawidłowości w zakresie wystawiania i korzystania ze zwolnień lekarskich. W pierwszym półroczu 2019 r. ZUS zakwestionował świadczenia chorobowe na kwotę blisko dwukrotnie wyższą niż w...
Senat przyjął w piątek bez poprawek tzw. ustawę o wdrażaniu rozwiązań w obszarze e-zdrowia. Za przyjęciem ustawy głosowało 68 senatorów, jeden był przeciw, 13 wstrzymało się od głosu. Ustawa o zmianie niektórych ustaw w związku z wdrażaniem rozwiązań...
Już teraz Twoim obowiązkiem jest wystawianie e-zwolnień, a od 1 stycznia 2020 r. – również e-recept. W rzetelnym wywiązywaniu się z ustawowych wymogów, związanych z cyfryzacją służby zdrowia, pomoże Ci Gabinet drWidget. Elektroniczne recepty i...
Sopot, 19 – 20 września Cyfrowa transformacja i nabierająca tempa globalizacja opieki zdrowotnej oraz główne wyzwania i zadania, przed jakimi stoi system ochrony zdrowia w Polsce to tematy czwartej edycji międzynarodowej konferencji Forum...