Ostrzeżenie!

Wejście do serwisu dla lekarzy i farmaceutów wymaga potwierdzenia oświadczenia widocznego na stronie. Jeśli nie spełniasz wymienionych warunków, kliknij przycisk Pomiń .

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem

DRW Asystent – nowa aplikacja na Twój komputer

Stworzy kopię danych z Twojego konta w Gabinecie drWidget i zapisze ją na komputerze. Wyręczy Cię także w digitalizacji dokumentów. Już dziś pobierz DRW Asystenta – nową aplikację desktopową, czyli do instalacji na komputerze.

Będąc w widoku głównym programu, kliknij na przycisk rozwijający listę dostępnych kafli, znajdujący się tuż pod kalendarzem (zob. rysunek). Następnie wybierz kafel o nazwie „Nieprzypisane pliki”. Stamtąd pobierzesz aplikację desktopową DRW Asystent, która oferuje Ci dwie przydatne funkcje.

Po pierwsze, aplikacja stworzy kopię danych z Twojego konta w Gabinecie drWidget i zapisze ją na komputerze. Sam zdecyduj, jak często będzie się odbywał eksport danych: codziennie, raz w tygodniu czy raz w miesiącu. Wybierz dogodną dla Ciebie lokalizację (folder) i godzinę eksportu oraz pamiętaj, aby w tym czasie komputer (i internet) był włączony. Asystent stworzy kopię zapasową wszystkich danych Twojej placówki, zapisanych w programie Gabinet drWidget.

Druga funkcja DRW Asystenta ułatwi Ci digitalizację dokumentów. Wskaż folder skanowania, a aplikacja będzie go monitorować i automatycznie wgrywać zeskanowane dokumenty do Gabinetu drWidget. Dokumenty znajdziesz we wspomnianej już sekcji „Nieprzypisane pliki”. Stamtąd możesz przypiąć je do odpowiednich pacjentów – wówczas pojawią się w ich kartach. Aplikacja może także automatycznie wgrywać dokumenty do kart pacjentów. W tym celu zaznacz odpowiednią opcję w ustawieniach DRW Asystenta i pamiętaj, aby w nazwie zeskanowanego dokumentu znajdował się numer PESEL konkretnego pacjenta.

Pobierz bezpłatną aplikację DRW Asystent – zadbaj o bezpieczne tworzenie kopii zapasowych Twoich danych i pozwól odciążyć się w procesie digitalizacji dokumentów. W razie jakichkolwiek problemów z obsługą aplikacji skontaktuj się z naszym działem pomocy technicznej (tel. 33 445 43 45).

Liczba wyświetleń:

897

Skomentuj

Finlandia i Estonia są pierwszymi krajami, które współpracują w zakresie wzajemnej realizacji e-recept. Już w niedalekiej przyszłości taka możliwość rozszerzona zostanie także na pozostałe części Europy - informuje Centrum Systemów Informacyjnych...
W środę (15 maja) do opiniowania został skierowany projekt rozporządzenia ministra zdrowia zmieniający rozporządzenie w sprawie rodzajów elektronicznej dokumentacji medycznej. Regulacja rozszerza katalog EDM, nakładając obowiązek jej prowadzenia...
Nie przegap zmian w refundacji! Od 1 maja obowiązuje nowy wykaz produktów refundowanych. Korzystaj tylko z rzetelnych i aktualnych baz informacji medycznych, takich jak Baza Leków dostępna w Gabinecie drWidget. Jeśli wolisz tradycyjne rozwiązania,...
Zapraszamy na cykl konferencji dla Kadry Zarządzającej w Ochronie Zdrowia.6 września 2019r. Lublin15 listopada 2019r. Rzeszów6 grudnia 2019r. Gdańsk13 grudnia 2019r. Warszawa!DLA ZAREJESTROWANYCH OSÓB NA HASŁO ‘’PARTNER’’...