Ostrzeżenie!

Wejście do serwisu dla lekarzy i farmaceutów wymaga potwierdzenia oświadczenia widocznego na stronie. Jeśli nie spełniasz wymienionych warunków, kliknij przycisk Pomiń .

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem

DRW Asystent – nowa aplikacja na Twój komputer

Stworzy kopię danych z Twojego konta w Gabinecie drWidget i zapisze ją na komputerze. Wyręczy Cię także w digitalizacji dokumentów. Już dziś pobierz DRW Asystenta – nową aplikację desktopową, czyli do instalacji na komputerze.

Będąc w widoku głównym programu, kliknij na przycisk rozwijający listę dostępnych kafli, znajdujący się tuż pod kalendarzem (zob. rysunek). Następnie wybierz kafel o nazwie „Nieprzypisane pliki”. Stamtąd pobierzesz aplikację desktopową DRW Asystent, która oferuje Ci dwie przydatne funkcje.

Po pierwsze, aplikacja stworzy kopię danych z Twojego konta w Gabinecie drWidget i zapisze ją na komputerze. Sam zdecyduj, jak często będzie się odbywał eksport danych: codziennie, raz w tygodniu czy raz w miesiącu. Wybierz dogodną dla Ciebie lokalizację (folder) i godzinę eksportu oraz pamiętaj, aby w tym czasie komputer (i internet) był włączony. Asystent stworzy kopię zapasową wszystkich danych Twojej placówki, zapisanych w programie Gabinet drWidget.

Druga funkcja DRW Asystenta ułatwi Ci digitalizację dokumentów. Wskaż folder skanowania, a aplikacja będzie go monitorować i automatycznie wgrywać zeskanowane dokumenty do Gabinetu drWidget. Dokumenty znajdziesz we wspomnianej już sekcji „Nieprzypisane pliki”. Stamtąd możesz przypiąć je do odpowiednich pacjentów – wówczas pojawią się w ich kartach. Aplikacja może także automatycznie wgrywać dokumenty do kart pacjentów. W tym celu zaznacz odpowiednią opcję w ustawieniach DRW Asystenta i pamiętaj, aby w nazwie zeskanowanego dokumentu znajdował się numer PESEL konkretnego pacjenta.

Pobierz bezpłatną aplikację DRW Asystent – zadbaj o bezpieczne tworzenie kopii zapasowych Twoich danych i pozwól odciążyć się w procesie digitalizacji dokumentów. W razie jakichkolwiek problemów z obsługą aplikacji skontaktuj się z naszym działem pomocy technicznej (tel. 33 445 43 45).

Liczba wyświetleń:

3 953

Skomentuj

Służby Narodowego Funduszu Zdrowia zajmujące się bezpieczeństwem informatycznym wykryły wzmożoną aktywność systemu informatycznego dwóch podmiotów medycznych. Chodzi o wysyłanie zapytań do bazy eWUŚ. Zapytania nie dotyczyły danych medycznych. Sprawą...
Minister Zdrowia informuje, że związku z nowymi zasadami wystawiania i realizacji tzw. „recept rocznych”, które zostały wprowadzone ustawą z dnia 17 sierpnia 2023 r. o zmianie ustawy o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia...
Wygodny dostęp do obszernych baz informacji medycznych zapewnia Ci widok główny aplikacji oraz widok przeprowadzania wizyty. O jakich konkretnie bazach mowa? Zajrzyj do artykułu i sprawdź! W MyDr EDM bazy informacji medycznych masz zawsze pod ręką -...
15-16 września, Warszawa NIL IN, Sieci Lekarzy Innowatorów Naczelnej Izby Lekarskiej zaprasza na spotkanie liderów tworzących przyszłość opieki zdrowotnej. Najważniejsze wydarzenie samorządu lekarskiego poświęcone innowacji w systemie opieki...