Słowniki w Gabinecie drWidget – czy już je dostosowałeś do potrzeb swojej placówki?
Jednym z atutów Gabinetu drWidget jest system automatycznych podpowiedzi pozwalający lekarzowi szybko wypełniać dokumenty. Podpowiedzi można w prosty sposób dostosować do indywidualnych potrzeb danej placówki – wystarczy dokonać edycji słowników. Szczegóły w artykule.
Uzupełniając formularze, użytkownik Gabinetu drWidget może korzystać z wyszukiwarek dla pól tekstowych. Część z nich oferuje podpowiedzi identyczne dla wszystkich lekarzy (ICD9 i ICD10). Niektóre automatycznie generują podpowiedzi na podstawie informacji wprowadzonych wcześniej do Gabinetu (dotyczy to m.in. danych pacjentów). Są także wyszukiwarki, których zawartość można dowolnie kształtować. Jak to zrobić?
W pierwszej kolejności należy kliknąć w ikonę koła zębatego znajdującą się w prawym górnym rogu ekranu („Ustawienia placówki”), a następnie – z menu po lewej stronie wybrać „Słowniki”. Wówczas pojawi się 11 słowników, które można edytować. Są to: „Badania”, „Dawkowanie”, „Dni tygodnia”, „Lekarze”, „Miesiące”, „Oddziały szpitalne”, „Placówka”, „Poradnie specjalistyczne”, „Pracownie diagnostyczne”, „Wyroby medyczne” oraz „Inne”.
Aby dodać na przykład nowego lekarza, trzeba kliknąć w przycisk „Edytuj” oraz „Dodaj nową”. Wyświetli się krótki formularz do uzupełnienia (imię i nazwisko, PWZ). Wpisane dane należy zatwierdzić przyciskiem „Zapisz”. Na tej samej zasadzie dokonuje się modyfikacji pozostałych słowników.
Przypominamy, że formularze dostępne w Gabinecie drWidget także podlegają edycji - szczegóły tutaj. To właśnie w edytorze formularza można wybrać, który słownik ma być źródłem podpowiedzi dla danego pola. Wypróbuj możliwości inteligentnych wyszukiwarek oferowanych przez program – dzięki nim będziesz pracować szybciej i wygodniej niż do tej pory.
Liczba wyświetleń:
521
Skomentuj