Ostrzeżenie!

Wejście do serwisu dla lekarzy i farmaceutów wymaga potwierdzenia oświadczenia widocznego na stronie. Jeśli nie spełniasz wymienionych warunków, kliknij przycisk Pomiń .

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem

Słowniki w Gabinecie drWidget – czy już je dostosowałeś do potrzeb swojej placówki?

Jednym z atutów Gabinetu drWidget jest system automatycznych podpowiedzi pozwalający lekarzowi szybko wypełniać dokumenty. Podpowiedzi można w prosty sposób dostosować do indywidualnych potrzeb danej placówki – wystarczy dokonać edycji słowników. Szczegóły w artykule.

Uzupełniając formularze, użytkownik Gabinetu drWidget może korzystać z wyszukiwarek dla pól tekstowych. Część z nich oferuje podpowiedzi identyczne dla wszystkich lekarzy (ICD9 i ICD10). Niektóre automatycznie generują podpowiedzi na podstawie informacji wprowadzonych wcześniej do Gabinetu (dotyczy to m.in. danych pacjentów). Są także wyszukiwarki, których zawartość można dowolnie kształtować. Jak to zrobić?

W pierwszej kolejności należy kliknąć w ikonę koła zębatego znajdującą się w prawym górnym rogu ekranu („Ustawienia placówki”), a następnie – z menu po lewej stronie wybrać „Słowniki”. Wówczas pojawi się 11 słowników, które można edytować. Są to: „Badania”, „Dawkowanie”, „Dni tygodnia”, „Lekarze”, „Miesiące”, „Oddziały szpitalne”, „Placówka”, „Poradnie specjalistyczne”, „Pracownie diagnostyczne”, „Wyroby medyczne” oraz „Inne”.

Aby dodać na przykład nowego lekarza, trzeba kliknąć w przycisk „Edytuj” oraz „Dodaj nową”. Wyświetli się krótki formularz do uzupełnienia (imię i nazwisko, PWZ). Wpisane dane należy zatwierdzić przyciskiem „Zapisz”. Na tej samej zasadzie dokonuje się modyfikacji pozostałych słowników.

Przypominamy, że formularze dostępne w Gabinecie drWidget także podlegają edycji - szczegóły tutaj. To właśnie w edytorze formularza można wybrać, który słownik ma być źródłem podpowiedzi dla danego pola. Wypróbuj możliwości inteligentnych wyszukiwarek oferowanych przez program – dzięki nim będziesz pracować szybciej i wygodniej niż do tej pory.

Liczba wyświetleń:

521

Skomentuj

W aplikacji mObywatel 2.0 pojawiły się nowe dokumenty, dzięki którym swoje uprawnienia zawodowe potwierdzi ponad 360 tysięcy osób w Polsce, wpisanych do rejestru przez okręgowe rady pielęgniarek i położnych. Od teraz wśród elektronicznych dokumentów...
Aplikacja mojeIKP znalazła się w gronie 20 projektów nominowanych do nagrody World Summit On The Information Society Prizes 2024 w kategorii “e-zdrowie”. Do 31 marca tego roku można wziąć udział w głosowaniu na najlepsze zgłoszenia. Konkurs WSIS...
Wygodny dostęp do obszernych baz informacji medycznych zapewnia Ci widok główny aplikacji oraz widok przeprowadzania wizyty. O jakich konkretnie bazach mowa? Zajrzyj do artykułu i sprawdź! W MyDr EDM bazy informacji medycznych masz zawsze pod ręką -...
15-16 września, Warszawa NIL IN, Sieci Lekarzy Innowatorów Naczelnej Izby Lekarskiej zaprasza na spotkanie liderów tworzących przyszłość opieki zdrowotnej. Najważniejsze wydarzenie samorządu lekarskiego poświęcone innowacji w systemie opieki...