Skuteczna rekomendacja szczepionki? Tylko w Gabinecie drWidget
Okres szczepień tuż-tuż. W związku z tym użytkownicy Gabinetu drWidget z pewnością będą częściej korzystać z dostępnego w programie modułu „Szczepienia”. Dla Państwa to idealna okazja, by dotrzeć do lekarzy ze swoim przekazem reklamowym – dotyczącym szczepionek okresowych i wszystkich innych.
Gabinet drWidget służy do kompleksowego zarządzania indywidualną praktyką lub przychodnią lekarską. Został wyposażony w liczne funkcjonalności i udogodnienia, dzięki którym lekarze mogą pracować szybko i wydajnie. Zaawansowana technologia idzie w parze z prostą i intuicyjną obsługą wyróżniającą program. O jego najwyższej jakości świadczy stale rosnąca liczba zadowolonych lekarzy. Aktualnie jest ich ponad 13 tysięcy.
„Szczepienia” to jeden z wielu modułów dostępnych w Gabinecie drWidget. Tutaj użytkownik może kwalifikować swoich pacjentów na poszczególne szczepienia, przeglądać historię tych już wykonanych, a także dodawać informacje o szczepieniach zewnętrznych. Dzięki praktycznym podpowiedziom generowanym przez system wprowadzanie danych do modułu (a zarazem do karty pacjenta) odbywa się błyskawicznie. Gabinet drWidget automatycznie przypomina o wystawionym dla pacjenta skierowaniu na szczepienie.
A co firma farmaceutyczna może zyskać dzięki modułowi „Szczepienia”? Kwalifikując pacjenta na szczepienie, lekarz uzupełnia formularz zawierający kilka rubryk. Pierwsza z nich to „Rodzaj szczepienia” (na przykład przeciw grypie czy HPV). Niżej znajduje się rubryka „Zalecana szczepionka” – i to jest najlepsze miejsce na przekaz reklamowy skierowany do lekarza. Tutaj użytkownik Gabinetu drWidget, przepisując pacjentowi konkretny preparat, jako pierwszy na liście, rekomendowany produkt, zobaczy oferowaną właśnie przez Państwa szczepionkę.
Dodatkowo, rekomendacje szczepionek można umieszczać w module „Badanie”. To również bardzo dobry sposób pozwalający prowadzić efektywną kampanię promocyjną. Reklama we wspomnianym module wyświetlana jest ze względu na ustalony wcześniej fenotyp pacjenta, czyli na przykład jego wiek czy płeć albo przebyte choroby.
Jeśli zatem interesuje Cię skuteczna reklama w Gabinecie drWidget, w module „Szczepienia” bądź „Badanie”, to zapraszamy do kontaktu z naszym działem marketingu.
Liczba wyświetleń:
648
Skomentuj