Ostrzeżenie!

Wejście do serwisu dla lekarzy i farmaceutów wymaga potwierdzenia oświadczenia widocznego na stronie. Jeśli nie spełniasz wymienionych warunków, kliknij przycisk Pomiń .

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem

Nowa lista refundacyjna - sprawdź kanały dotarcia do lekarzy dla Twojego leku

Od 1 września br. zacznie obowiązywać nowa lista refundacyjna. Bez względu na to, czy lek produkowany przez Twoją firmę znalazł się na niej, czy nie, to dobra okazja, by przypomnieć o nim lekarzom. Najlepszym narzędziem, z którego możesz w tym celu skorzystać, jest program Gabinet drWidget.

Decydując się na reklamę leku w Gabinecie drWidget, masz pewność, że trafi ona bezpośrednio do Twojej docelowej grupy odbiorców. W tej chwili jest to już ok. 13 tys. lekarzy - tylu deklaruje korzystanie z programu w codziennej pracy.
Program składa się z modułów, z których część stanowi idealne miejsce, by wyeksponować tam Twój lek. Wybór modułu zależy od tego, jak silny przekaz reklamowy będzie potrzebny w Twoim planie kampanii promocyjnej.

Jeżeli leku nie ma na liście refundacyjnej, potrzebne jest mocne wsparcie reklamowe, które przekona lekarzy do ordynowania produktu pacjentom. Najskuteczniejszy w tym przypadku będzie moduł Recepty. W trakcie jej wystawiania, lekarz po wpisaniu w wyszukiwarkę pierwszych liter nazwy leku, na 1 miejscu wśród wyświetlanych podpowiedzi zobaczy Twój lek.
W sytuacji braku produktu na liście refundacyjnej, jako kanał dotarcia do lekarzy warto również rozważyć moduł Rozpoznanie. Tu reklama dostosowana będzie do kodu ICD-10 - wśród leków przypisanych do danego kodu system w pierwszej kolejności wyświetli Twój produkt, jako ten zalecany w terapii.

Gdy po wejściu w życie nowego obwieszczenia refundacyjnego lek został dodany do listy lub na niej pozostaje, wystarczy poinformowanie o tym lekarzy. Aby wzmocnić przekaz, można wykorzystać do tego wspomniany moduł Rozpoznanie. Skuteczne będą także moduły: Zalecenia oraz Badanie. W przypadku Zaleceń system wyświetli reklamowany lek jako pierwszy adekwatnie do wcześniejszych zaleceń dla pacjenta, w przypadku modułu Badanie - odpowiednio do przebytych przez pacjenta chorób oraz zgłaszanych już dolegliwości lub ze względu na płeć albo grupę wiekową pacjentów.
Jako kanał dotarcia świetnie sprawdzi się w tej sytuacji również reklama bannerowa, która jest uzupełnieniem prowadzonej akcji promocyjnej leku.

Zapraszamy do kontaktu z naszym działem marketingu, który w dokładny sposób przedstawi wszystkie możliwości przeprowadzenia kampanii promocyjnej za pomocą narzędzia Gabinet drWidget.

Liczba wyświetleń:

257

Skomentuj

Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego oraz 13 podległych mu placówek ochrony zdrowia z Pomorza Zachodniego przystępuje do wielomodułowego projektu e-Zdrowie. Kluczową jego usługą będzie gromadzenie i udostępnianie elektronicznej...
Prezydent Andrzej Duda podpisał nowelizację ustawy, która wydłuża okres, w którym możliwe jest dwutorowe wystawianie zaświadczeń o czasowej niezdolności do pracy (w formie papierowej i elektronicznej). Nowelizacja wydłuża do 30 listopada 2018 r....
Czy w swojej codziennej pracy korzystasz z aplikacji mobilnej Gabinet drWidget? Wystarczy pobrać ją na telefon, aby w wygodny sposób zarządzać swoim czasem pracy oraz sprawnie przeprowadzać wizyty. Od niedawna aplikacja oferuje dwie nowości – sprawdź...
15 listopada 2018, Warszawa Kongres skierowany jest do osób podejmujących się trudnego tematu zarządzania placówkami medycznymi. Spotkanie ma za zadanie m. in. zachęcenie uczestników do refleksji i dyskusji nad rezultatami ich pracy oraz kierunkami...