Ostrzeżenie!

Wejście do serwisu dla lekarzy i farmaceutów wymaga potwierdzenia oświadczenia widocznego na stronie. Jeśli nie spełniasz wymienionych warunków, kliknij przycisk Pomiń .

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem

Dr100 pomoże w zarządzaniu kliniką stomatologiczną

Czy program komputerowy może być prawą ręką menedżera lub właściciela kliniki stomatologicznej? Tak, jeśli mowa o aplikacji dr100, zaprojektowanej z myślą o zarządzaniu taką placówką.

Program posiada rozbudowane moduły, dedykowane tym obszarom działalności, które wiążą się z administracją. Dzięki temu sprawdzi się w małym gabinecie i w dużej klinice. Co ważne, ułatwi pracę nie tylko menedżerowi, ale także personelowi. Pozwoli zaplanować rozwój i przyszłe inwestycje oraz prowadzić bieżące działania.

Dla osoby zarządzającej placówką i podejmującej najważniejsze decyzje dotyczące jej funkcjonowania, największe znaczenie będzie mieć kompleksowość programu. Za jego pomocą można bowiem na bieżąco monitorować działalność kliniki na wszystkich płaszczyznach - czy to pod kątem wykorzystania materiałów, czy też liczby przeprowadzonych wizyt i czasu trwania każdej z nich. Wszystkie dane dostępne są przez cały czas, menedżer może zapoznać się z nimi w dowolnym momencie i - w razie potrzeby - niezwłocznie podejmować stosowne kroki, by usprawnić funkcjonowanie i poprawić wydajność finansową.

Przydatny będzie tu zwłaszcza moduł rozliczeniowy. Pozwala on na kontrolę wszystkich operacji finansowych w klinice. Dzięki niemu można obserwować rentowność, z większą precyzją prognozować przychody i wydatki, a w efekcie - lepiej planować budżet

Istotne znaczenie dla menedżera będzie mieć także funkcja, umożliwiająca monitorowanie wydajności pracy lekarzy. Daje ona stały i natychmiastowy wgląd w pracę personelu - zarówno działań bieżących, jak i dowolnie wybranego minionego okresu. Można od ręki sprawdzić liczbę wizyt przeprowadzonych przez każdego lekarza, czas ich trwania czy ilość wydanych materiałów i na tej podstawie ocenić efektywność pracy.

Dr100 ułatwi również kontrolę stanu magazynu - dzięki modułowi do ewidencji materiałów. Ta funkcja na bieżąco informuje o aktualnym ich stanie w klinice. Pozwala od ręki sprawdzić zapasy poszczególnych produktów i utrzymywać je na optymalnym poziomie. Jeśli coś jest na wyczerpaniu, system „zasugeruje” uzupełnienie i złożenie nowego zamówienia. Poinformuje również o materiałach przeterminowanych. Ten moduł doceni zarówno menedżer placówki, jak i osoba bezpośrednio odpowiedzialna za kierowanie magazynem.

Spośród innych funkcji, w które wyposażony jest dr100, warto wymienić także moduł NFZ, służący do całościowego rozliczania z Narodowym Funduszem Zdrowia. Z kolei interaktywny generator formularzy przyda się w sytuacji, gdy nie obowiązują określony format i standard dokumentu. Można wówczas tworzyć i drukować spersonalizowane formularze - w zależności od potrzeb placówki.

Ważną częścią programu jest bez wątpienia również grafik. To jedno z głównych narzędzi, decydujące o organizacji pracy w placówce. Grafik w aplikacji dr100 został tak zaprojektowany, aby maksymalnie odciążyć pracowników recepcji i przyczynić się do oszczędności ich czasu. Wprowadzanie wszelkich zmian jest bardzo proste, trwa dosłownie chwilę, poza tym - co istotne - zarejestrowani pacjenci mogą zapisywać się na wizyty on-line.

Warto dodać, że program dr100 do końca 2017 r. jest dostępny bezpłatnie, można korzystać z niego bez żadnych zobowiązań. Przygotowany został w kilku wersjach, można więc wybrać taką, która będzie najodpowiedniejsza - przede wszystkim z punktu widzenia wielkości kliniki. Aby zarejestrować się w programie, wystarczy wejść na www.dr100.pl.

Liczba wyświetleń:

925

Skomentuj

Minister Zdrowia informuje, że związku z nowymi zasadami wystawiania i realizacji tzw. „recept rocznych”, które zostały wprowadzone ustawą z dnia 17 sierpnia 2023 r. o zmianie ustawy o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia...
W aplikacji mObywatel 2.0 pojawiły się nowe dokumenty, dzięki którym swoje uprawnienia zawodowe potwierdzi ponad 360 tysięcy osób w Polsce, wpisanych do rejestru przez okręgowe rady pielęgniarek i położnych. Od teraz wśród elektronicznych dokumentów...
Wygodny dostęp do obszernych baz informacji medycznych zapewnia Ci widok główny aplikacji oraz widok przeprowadzania wizyty. O jakich konkretnie bazach mowa? Zajrzyj do artykułu i sprawdź! W MyDr EDM bazy informacji medycznych masz zawsze pod ręką -...
15-16 września, Warszawa NIL IN, Sieci Lekarzy Innowatorów Naczelnej Izby Lekarskiej zaprasza na spotkanie liderów tworzących przyszłość opieki zdrowotnej. Najważniejsze wydarzenie samorządu lekarskiego poświęcone innowacji w systemie opieki...