Poinformuj pacjenta, że e-receptę można przedłużyć zdalnie

Sezon przeziębień już trwa. Nie ma sensu, aby pacjent przychodził do przychodni i narażał się na ewentualną styczność z osobami chorymi, jeśli potrzebuje tylko przedłużenia terapii, np. lekiem stałym. Dlatego poinformuj swojego pacjenta, że e-receptę możesz wystawić mu zdalnie.
Zarówno przeglądarkowa, jak i mobilna wersja MyDr umożliwia pacjentowi złożenie zamówienia na e-receptę. Jak to działa? W przypadku aplikacji przeglądarkowej, po zalogowaniu się na mydr.pl należy przejść do zakładki “Leki” i kliknąć w przycisk “Zamów receptę”. Następnie pacjent wybiera placówkę i produkt leczniczy, który go interesuje, po czym przechodzi do kolejnego widoku, w którym podaje liczbę potrzebnych opakowań i - o ile jest to zgodne z prawdą - zaznacza pole “Potwierdzam, że stan mojego zdrowia nie zmienił się od ostatniej wizyty u lekarza”. W tym widoku można również wpisać wiadomość dla lekarza. Ostatni krok to kliknięcie w przycisk “Zamawiam”.
Analogicznie proces wygląda w aplikacji mobilnej. Wysłana przez pacjenta prośba o przedłużenie terapii danym lekiem trafia do programu MyDr EDM. Lekarz ma do niej dostęp po kliknięciu w kafel “Zamówienia na recepty”, znajdujący się w widoku głównym aplikacji. Jeśli zamówienie zostanie uznane za uzasadnione i lekarz wystawi e-receptę, to kod dostępu do niej pojawi się na koncie pacjenta w MyDr.
Gdyby jednak pacjent chciał skonsultować się z Tobą przed uzyskaniem e-recepty, to oczywiście może to zrobić - również bez wychodzenia z domu. Wystarczy skorzystać z funkcjonalności e-wizyty poprzez wideoczat, za którą można zapłacić szybkim i bezpiecznym przelewem on-line. Ponadto aplikacja zapewnia pacjentowi wgląd w skierowania, dokumenty, wyniki badań i pomiarów, a notyfikacje PUSH od mobilnej wersji MyDr sprawiają, że użytkownik jest zawsze na bieżąco z ważnymi zmianami na jego koncie (takimi jak wystawienie nowej e-recepty czy akceptacja zarezerwowanego terminu wizyty).
Liczba wyświetleń:
1 040
Skomentuj