Dostosuj program do swoich indywidualnych potrzeb
Zajrzyj do ustawień indywidualnych i zdecyduj między innymi, ile minut ma trwać sesja oraz jaki będzie domyślny widok aplikacji. W ustawieniach indywidualnych znajdziesz też linki, dzięki którym wykonasz eksport kalendarza dr100 do swojego ulubionego programu (np. Kalendarza Google).
Po zalogowaniu się do programu, z menu po lewej stronie wybierz “Edytuj profil”, a następnie - zakładkę “Ustawienia indywidualne”. W tym miejscu znajdziesz pakiet ustawień, przy pomocy których dostosujesz program do swoich potrzeb. Zdecyduj między innymi:
- czy kalendarz ma umożliwiać dodawanie notatek i nieobecności,
- czy na liście wizyt powinny być wyświetlane anulowane pozycje,
- czy chcesz włączyć podział procedur i obserwacji na grupy (w panelu wizyty),
- czy nazwy wykonanych świadczeń NFZ mają być zwijane (w panelu wizyty),
- czy automatyczne wypełnianie rozpoznania ICD10 ma być włączone (jeśli tak, to kliknij w przycisk “Konfiguracja” i zdefiniuj kody ICD10 automatycznie przypisywane świadczeniom NFZ i procedurom),
- czy chcesz ukryć świadczenia niezgodne z danymi pacjenta (włączenie tej opcji spowoduje, że podczas przeprowadzania wizyty, w panelu świadczeń zobaczysz wyłącznie świadczenia zgodne z danymi pacjenta),
- czy chcesz zarządzać rezerwacjami wizyt.
Jeśli przeszkadzają Ci reklamy bannerowe wyświetlane na stronie głównej i w widoku wizyty, to właśnie w ustawieniach indywidualnych możesz je wyłączyć.
Także tutaj, na samym dole strony znajdziesz dwa linki - umożliwiające subskrypcję kalendarza wizyt i grafików. Skorzystaj z subskrypcji, jeśli chcesz mieć informacje o wizytach, nieobecnościach i grafikach w swoim ulubionym programie, takim jak Apple Calendar, Microsoft Outlook czy Kalendarz Google. Informacje z dr100 będą automatycznie odświeżane, abyś zawsze był na bieżąco ze zmianami w aplikacji.
Liczba wyświetleń:
585
Skomentuj