Zlecanie zadań innym użytkownikom programu dr100

Czy wiesz, że nie tylko dyrektor może zlecać zadania pracownikom placówki? Jednak aby korzystać z tej funkcjonalności programu dr100, trzeba mieć nadane odpowiednie uprawnienie. Sprawdź jakie.
Na początek krótka instrukcja, jak zlecić zadanie w programie dr100:
W pierwszej kolejności należy przejść do modułu “Zadania”. Tam klikamy w przycisk “Dodaj zadanie”, widoczny w prawym górnym rogu ekranu, a następnie uzupełniamy formularz, który się pojawi. Wpisujemy treść zadania, podajemy deadline oraz wybieramy pracownika z rozwijanej listy. Na koniec zatwierdzamy nasze działanie zielonym przyciskiem i gotowe!
Jednak aby korzystać z tej funkcjonalności programu dr100, trzeba mieć nadane odpowiednie uprawnienie, a konkretnie: “Możliwość zlecania zadań innym pracownikom”. Uprawnienie nadaje się w Administracji, zakładce Personel. Klikamy w przycisk “Wybierz akcję” przy nazwisku interesującego nas pracownika, a następnie w “Edytuj uprawnienia” i włączamy ww. uprawnienie.
Przetestuj moduł “Zadania” - dzięki niemu usprawnisz organizację pracy w swojej placówce! W razie pytań skontaktuj się z naszym działem Helpdesk: telefonicznie (33 445 43 53), mailowo (kontakt@dr100.pl) albo na czacie dostępnym w programie. Chętnie pomożemy!
Liczba wyświetleń:
366
Skomentuj