Czy Twoi pacjenci korzystają z zapisów on-line?

Dr100 oferuje trzy sposoby umawiania wizyt bez kontaktu telefonicznego: poprzez wtyczkę na stronie placówki, link do zapisów umieszczony na Facebooku oraz konto pacjenta w aplikacji mobilnej lub przeglądarkowej. Zajrzyj do artykułu i dowiedz się więcej.
Zapisy on-line to udogodnienie, którego oczekują Twoi pacjenci. Jako użytkownik dr100 możesz umożliwić im aż trzy sposoby umawiania wizyt bez kontaktu telefonicznego.
Po pierwsze: wtyczka
Na stronie internetowej Twojej placówki udostępnij specjalny przycisk, otwierający formularz do zapisów on-line. Jak to zrobić? Po zalogowaniu się w programie dr100 należy przejść do Administracji -> zakładki Pacjenci -> sekcji Zapisy on-line - HTML i skopiować dostępne tam fragmenty kodu, a następnie umieścić je na swojej stronie www.
Po drugie: link na Facebooku
Jeśli Twoja placówka posiada profil na Facebooku, możesz udostępnić na nim bezpośredni link do zapisów on-line. W tym celu należy skopiować link, który znajdziesz w dr100 i wkleić go w odpowiednie miejsce na Facebooku. Przejdź do Administracji -> zakładki Pacjenci -> sekcji Zapisy on-line - Facebook, aby zapoznać się z instrukcją krok po kroku oraz pobrać link.
Po trzecie: konto pacjenta
Twoi pacjenci mogą również umawiać się na wizyty poprzez swoje indywidualne konta w dr100. Wcześniej jednak musisz wysłać osobie zainteresowanej wiadomość z linkiem aktywującym konto (Karta pacjenta -> Konto internetowe -> Wyślij wiadomość aktywacyjną). Pacjent będzie mógł logować się na swoje konto poprzez aplikację mobilną dr100 Pacjent albo przeglądarkową pod adresem dr100.pl.
Który z wyżej wymienionych sposobów umawiania wizyt polecisz swoim podopiecznym?
Liczba wyświetleń:
756
Skomentuj