Dodawaj pełne dane pacjentów w mobilnej wersji Gabinetu drWidget!
Kolejna aktualizacja za nami! Najnowsza wersja aplikacji mobilnej oferuje nowe rozwiązanie, dzięki któremu z łatwością można dodawać nowych pacjentów razem z ich pełnymi danymi. Opcja ta jest dostępna zarówno na telefonach, jak i tabletach - sprawdź, jak z niej skorzystać.
Przycisk „Dodaj +” przypisany tej funkcji znajduje się w prawym dolnym rogu widoku „Lista pacjentów”. W celu dodania nowej osoby do systemu wystarczy kliknąć przycisk i podać numer PESEL oraz podstawowe dane pacjenta (tj. imię, nazwisko, datę urodzenia oraz płeć).
Natomiast jeśli skonfigurowałeś dane do systemu eWUŚ i w pierwszym kroku wpiszesz PESEL, to aplikacja sama uzupełni Ci najważniejsze dane oraz pokaże informacje o ubezpieczeniu, kwarantannie i szczepieniu pacjenta.
W kolejnym etapie zostaniesz poproszony o wpisanie: drugiego imienia, nazwiska rodowego, numeru telefonu, adresu e-mail oraz kraju. W przypadku pacjenta innej narodowości niż polska program automatycznie zaznaczy komórkę z napisem „Cudzoziemiec” po wybraniu państwa z listy rozwijanej.
Następnie należy podać miejsce zamieszkania i zameldowania pacjenta. W przypadku innych adresów wystarczy odznaczyć punkt z napisem: „Adres zameldowania jest taki sam jak adres zamieszkania”, co umożliwi wprowadzenie informacji o meldunku. Istnieje także możliwość zaznaczenia, że osoba jest bezdomna i przejścia do kolejnego kroku.
W ostatnim etapie można dodatkowo zamieścić dane opiekuna w karcie (tj. PESEL, imię, nazwisko, datę urodzenia) lub kliknąć przycisk „Dodaj”, aby dodać pacjenta do listy. Aplikacja automatycznie zaznaczy pole „Adres opiekuna taki sam jak adres pacjenta” - aby to zmienić, wystarczy odznaczyć ten punkt oraz podać informacje o miejscu zamieszkania osoby sprawującej opiekę.
Przypominamy, że mobilną wersję Gabinetu drWidget można pobrać za darmo ze sklepów Google Play i App Store.
Liczba wyświetleń:
931
Skomentuj