Zaznacz nieobecność pracownika: w kalendarzu albo grafiku
Od teraz dr100 oferuje Ci dwa sposoby zaznaczania nieobecności pracownika: tradycyjny (w kalendarzu) oraz nowy (w widoku grafików). Przetestuj obie możliwości!
Staramy się szybko reagować na sugestie użytkowników i już teraz mamy dobrą wiadomość dla osób, którym nie spodobało się przeniesienie funkcjonalności dodawania nieobecności do widoku grafików. Aby tak jak do tej pory oznaczać niedostępność pracownika w kalendarzu, trzeba włączyć odpowiednią opcję w edycji profilu (Ustawienia indywidualne -> Możliwość dodania nieobecności na ekranie kalendarza).
Zachęcamy Cię jednak, abyś dał szansę nowej metodzie dodawania nieobecności. Po zalogowaniu się do programu, z menu po lewej stronie wybierz zakładkę “Grafik”. Tam zaznacz okres, w którym pracownik będzie niedostępny i kliknij w zielony przycisk “Nieobecność”. Zweryfikuj dane, które się pojawią, a w razie potrzeby dodaj notatkę. Na koniec kliknij w pole “Zatwierdź”.
I jeszcze jedna nowość! Od teraz dyrektor placówki może nadać dowolnemu pracownikowi uprawnienie do wpisywania nieobecności wszystkim użytkownikom dr100 (Administracja -> Personel -> Wybierz akcję -> Edytuj uprawnienia).
Liczba wyświetleń:
778
Skomentuj