Pacjenci - nowa zakładka w Administracji
Domyślnie jest widoczna tylko dla dyrektorów placówek. Aby lekarze i recepcjoniści mieli dostęp do zakładki, dyrektor musi nadać im odpowiednie uprawnienie.
W zakładce Pacjenci umieściliśmy 6 podzakładek:
- Grupy pacjentów; możesz tutaj tworzyć nowe grupy i definiować dla nich zniżki
- RODO; z tego miejsca wyślesz do swoich pacjentów maile z informacją o przetwarzaniu ich danych osobowych
- Zgody; możesz tu zarządzać zgodami pacjentów (na przetwarzanie danych osobowych, otrzymywanie powiadomień o zbliżających się wizytach itp.)
- Udostępniona dokumentacja; jak sugeruje nazwa, podzakładka zawiera dokumentację udostępnioną pacjentowi przez lekarza
- Zapisy on-line - HTML; w tym miejscu znajdziesz fragment kodu - jeśli zamieścisz go na swojej stronie internetowej, pacjenci będą mogli zapisywać się na wizyty poprzez wtyczkę
- Zapisy on-line - Facebook; zajrzyj tutaj, aby dowiedzieć się, jak umożliwić pacjentom zapisy przez Facebooka
Jesteś dyrektorem placówki i chcesz udostępnić zakładkę Pacjenci lekarzom i/lub recepcjonistom? Przejdź do administracji, zakładki Personel. Kliknij w przycisk Wybierz akcję, a następnie w Edytuj uprawnienia. Włącz uprawnienie Dostęp do zakładki Pacjenci i zatwierdź działanie przyciskiem Zapisz.
Sprawdź szczegóły na swoim koncie w programie dr100 (jeśli jesteś dyrektorem) albo w wersji demonstracyjnej na demo.dr100.pl!
Liczba wyświetleń:
433
Skomentuj