Ostrzeżenie!

Wejście do serwisu dla lekarzy i farmaceutów wymaga potwierdzenia oświadczenia widocznego na stronie. Jeśli nie spełniasz wymienionych warunków, kliknij przycisk Pomiń .

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem

Co nowego oferuje Ci dr100?

Wprowadziliśmy kilka zmian, ale Twoją szczególną uwagę pragniemy zwrócić na komunikat o błędzie podczas wysyłki raportu do Systemu P1. Sprawdź, gdzie znajdziesz taki komunikat i co zrobić, aby raport został pomyślnie wysłany.

-> Komunikat o błędzie podczas wysyłki raportu do Systemu P1

Jeśli dr100 napotka problem podczas raportowania zdarzenia medycznego do Systemu P1, to na liście wizyt zobaczysz ikonkę ostrzegawczą (czerwony trójkąt z wykrzyknikiem w środku). Po kliknięciu w ikonkę wyświetlą się szczegółowe informacje o błędzie.

W takiej sytuacji musisz: odarchiwizować wizytę, poprawić błąd i dokonać ponownej archiwizacji. Dopiero wówczas zdarzenie medyczne zostanie pomyślnie zaraportowane do Systemu P1.

-> Archiwizacja pojedynczych wizyt

W programie dr100 możesz archiwizować pojedyncze wizyty:

  • klikając w przycisk z ikonką szuflady, widoczny na liście wizyt i w kalendarzu
  • wybierając odpowiednią akcję (“Archiwizuj wizytę”) w karcie pacjenta, sekcji “Wizyty”

-> Współpracownicy zaufani i niezaufani

Od teraz możesz oznaczać swoich współpracowników jako osoby “zaufane” (edycja profilu -> zakładka “Zaufani pracownicy”). Użytkownik uznany za niezaufanego nie będzie miał wglądu w Twój kalendarz wizyt.

-> Przypominajka o wygaśnięciu hasła do systemu eWUŚ

Na trzy dni przed wygaśnięciem hasła do systemu eWUŚ, w górnym panelu aplikacji pojawi się stosowne powiadomienie. Nowa funkcjonalność nie dotyczy osób mających włączoną opcję automatycznej zmiany hasła.

-> Automatyczne ustalanie numeru karty wewnętrznej

Jeśli chcesz, dr100 może automatycznie nadawać kolejny dostępny numer karty wewnętrznej pacjenta. Wystarczy skonfigurować funkcjonalność z poziomu ustawień aplikacji (Administracja -> Inne -> Ustawienia aplikacji).

-> Wprowadziliśmy również kilka mniejszych zmian, a wśród nich:

  • Możliwość przejścia do historii leczenia pacjenta z poziomu przeprowadzania wizyty (zielony przycisk, tuż pod zakładką E-recepty)
  • Możliwość skopiowania adresu opiekuna i wklejenia go do karty nowo dodawanego pacjenta
  • Dwa nowe wzory dokumentów: zgoda na higienizację i zaświadczenie o braku ognisk zapalnych

-> I dodatkowo: więcej możliwości w aplikacji na telefon

Jeśli korzystasz z mobilnego dr100 na tablecie, to na pewno zauważyłeś funkcjonalności niedostępne w aplikacji na telefon. Tak było do niedawna, bo od teraz zarówno na tablecie, jak i telefonie możesz:

  • podpisywać dokumenty
  • dodawać do systemu nowych pacjentów

Liczba wyświetleń:

920

Skomentuj

Służby Narodowego Funduszu Zdrowia zajmujące się bezpieczeństwem informatycznym wykryły wzmożoną aktywność systemu informatycznego dwóch podmiotów medycznych. Chodzi o wysyłanie zapytań do bazy eWUŚ. Zapytania nie dotyczyły danych medycznych. Sprawą...
Minister Zdrowia informuje, że związku z nowymi zasadami wystawiania i realizacji tzw. „recept rocznych”, które zostały wprowadzone ustawą z dnia 17 sierpnia 2023 r. o zmianie ustawy o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia...
Wygodny dostęp do obszernych baz informacji medycznych zapewnia Ci widok główny aplikacji oraz widok przeprowadzania wizyty. O jakich konkretnie bazach mowa? Zajrzyj do artykułu i sprawdź! W MyDr EDM bazy informacji medycznych masz zawsze pod ręką -...
15-16 września, Warszawa NIL IN, Sieci Lekarzy Innowatorów Naczelnej Izby Lekarskiej zaprasza na spotkanie liderów tworzących przyszłość opieki zdrowotnej. Najważniejsze wydarzenie samorządu lekarskiego poświęcone innowacji w systemie opieki...