Ostrzeżenie!

Wejście do serwisu dla lekarzy i farmaceutów wymaga potwierdzenia oświadczenia widocznego na stronie. Jeśli nie spełniasz wymienionych warunków, kliknij przycisk Pomiń .

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem

Dr100: nowe funkcjonalności już dostępne

Najnowsza wersja programu oferuje Ci kilka ciekawych nowości. Czy znasz je wszystkie? Sprawdź w naszym podsumowaniu zmian z ostatnich tygodni.

Co nowego w programie dr100?

1. Automatyczne wypełnianie rozpoznania ICD-10. Zautomatyzuj swoją codzienną pracę podczas przeprowadzania wizyt: zdefiniuj kody ICD-10 automatycznie przypisywane świadczeniom NFZ.
Każdy użytkownik programu może zdefiniować własne powiązania. Konfiguracji dokonasz w edycji profilu (Edytuj profil -> Ustawienia indywidualne -> Automatyczne wypełnianie rozpoznania ICD-10).

2. Notatka w historii zmian stanów wizyt. Jeśli w widoku listy wizyt klikniesz w ikonkę kciuka skierowanego do góry (czyli potwierdzisz wizytę) albo w dół (cofniesz potwierdzenie), w historii zmian stanów wizyt pojawi się stosowna notatka.

3. Możliwość wyboru, czy system ma wymagać od użytkownika uzupełnienia wszystkich pól w wywiadzie medycznym. Tę funkcjonalność włączysz w Ustawieniach aplikacji (Administracja -> Zarządzaj placówką -> Inne -> Ustawienia aplikacji). Jeśli to zrobisz, system będzie wymuszał uzupełnienie danych także w mobilnej wersji dr100.

4. W aplikacji mobilnej dodaliśmy tygodniowy widok planu wizyt. Aby go włączyć, będąc w module Wizyty, kliknij w ikonkę kalendarza z zaznaczonym tygodniem (prawy górny róg ekranu).

5. Możliwość aktywacji/ dezaktywacji dokumentów pacjenta (karta pacjenta -> Dokumenty -> Załączone dokumenty -> przycisk Aktywny).

6. Możliwość filtrowania dokumentów pacjenta według ich typów. Przypominamy, że typy dokumentów możesz zdefiniować w ustawieniach placówki (Administracja -> Zarządzaj placówką -> Typy dokumentów).

7. Zmiany porządkowe w ustawieniach: od teraz historię logowań znajdziesz w zakładce Personel, zaś panel danych do faktur - w zakładce Płatności. 

 

To tyle na dzisiaj :) Jeśli nie chcesz przegapić informacji o nowych funkcjonalnościach w programie dr100, to koniecznie polub (i obserwuj) nasz profil na Facebooku.



Liczba wyświetleń:

637

Skomentuj

Minister Zdrowia informuje, że związku z nowymi zasadami wystawiania i realizacji tzw. „recept rocznych”, które zostały wprowadzone ustawą z dnia 17 sierpnia 2023 r. o zmianie ustawy o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia...
W aplikacji mObywatel 2.0 pojawiły się nowe dokumenty, dzięki którym swoje uprawnienia zawodowe potwierdzi ponad 360 tysięcy osób w Polsce, wpisanych do rejestru przez okręgowe rady pielęgniarek i położnych. Od teraz wśród elektronicznych dokumentów...
Wygodny dostęp do obszernych baz informacji medycznych zapewnia Ci widok główny aplikacji oraz widok przeprowadzania wizyty. O jakich konkretnie bazach mowa? Zajrzyj do artykułu i sprawdź! W MyDr EDM bazy informacji medycznych masz zawsze pod ręką -...
15-16 września, Warszawa NIL IN, Sieci Lekarzy Innowatorów Naczelnej Izby Lekarskiej zaprasza na spotkanie liderów tworzących przyszłość opieki zdrowotnej. Najważniejsze wydarzenie samorządu lekarskiego poświęcone innowacji w systemie opieki...