Informacja dla pacjenta? MyDr przekaże
Wprowadziłeś do swojej placówki płatności online za wizyty? Jeśli tak, to być może chciałbyś przekazać pacjentowi ważną informację, zanim ten dokona przelewu albo w razie anulowania opłaconej wizyty. Taką informację w łatwy sposób sporządzisz w Gabinecie drWidget, a do pacjenta dostarczy ją MyDr.
Jeśli chcesz skorzystać z tej funkcjonalności programu, przejdź do ustawień komunikatów dla pacjentów (ścieżka: ustawienia placówki -> MyDr -> ustawienia płatności -> ustawienia komunikatów dla pacjentów). Tutaj zredagujesz dwa rodzaje wiadomości dla pacjentów:
- wiadomość wyświetlaną pacjentowi, zanim zrobi przelew online
- wiadomość informującą o sposobie odzyskania pieniędzy (jeśli postanowiłeś umożliwić pacjentom anulowanie wizyty przedpłaconej)
Wystarczy uzupełnić interesujące Cię pole i kliknąć w przycisk “Zapisz”. MyDr przekaże Twój komunikat pacjentowi w momencie planowania przez niego wizyty lub odwoływania jej.
Bądź w stałym kontakcie ze swoim pacjentem - zachęć go do korzystania z MyDr! Platforma umożliwia m.in. wygodne umawianie wizyt (stacjonarnych i online), konsultacje z lekarzem poprzez wideoczat i zdalne przedłużanie e-recept.
Zaproszenie do MyDr wyślesz pacjentowi z Gabinetu drWidget (karta pacjenta -> “Portal pacjenta/ powiadomienia” -> “Wyślij zaproszenie do MyDr”). W zaproszeniu, wysłanym mailem lub SMS-em, pacjent znajdzie link umożliwiający połączenie jego konta z Twoją placówką.
Liczba wyświetleń:
728
Skomentuj