Ostrzeżenie!

Wejście do serwisu dla lekarzy i farmaceutów wymaga potwierdzenia oświadczenia widocznego na stronie. Jeśli nie spełniasz wymienionych warunków, kliknij przycisk Pomiń .

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem

Informacja dla pacjenta? MyDr przekaże

Wprowadziłeś do swojej placówki płatności online za wizyty? Jeśli tak, to być może chciałbyś przekazać pacjentowi ważną informację, zanim ten dokona przelewu albo w razie anulowania opłaconej wizyty. Taką informację w łatwy sposób sporządzisz w Gabinecie drWidget, a do pacjenta dostarczy ją MyDr.

Jeśli chcesz skorzystać z tej funkcjonalności programu, przejdź do ustawień komunikatów dla pacjentów (ścieżka: ustawienia placówki -> MyDr -> ustawienia płatności -> ustawienia komunikatów dla pacjentów). Tutaj zredagujesz dwa rodzaje wiadomości dla pacjentów:

  • wiadomość wyświetlaną pacjentowi, zanim zrobi przelew online
  • wiadomość informującą o sposobie odzyskania pieniędzy (jeśli postanowiłeś umożliwić pacjentom anulowanie wizyty przedpłaconej)

Wystarczy uzupełnić interesujące Cię pole i kliknąć w przycisk “Zapisz”. MyDr przekaże Twój komunikat pacjentowi w momencie planowania przez niego wizyty lub odwoływania jej.

Bądź w stałym kontakcie ze swoim pacjentem - zachęć go do korzystania z MyDr! Platforma umożliwia m.in. wygodne umawianie wizyt (stacjonarnych i online), konsultacje z lekarzem poprzez wideoczat i zdalne przedłużanie e-recept.

Zaproszenie do MyDr wyślesz pacjentowi z Gabinetu drWidget (karta pacjenta -> “Portal pacjenta/ powiadomienia” -> “Wyślij zaproszenie do MyDr”). W zaproszeniu, wysłanym mailem lub SMS-em, pacjent znajdzie link umożliwiający połączenie jego konta z Twoją placówką.

Liczba wyświetleń:

188

Skomentuj

Liczba użytkowników Internetowego Konta Pacjenta (IKP) dynamicznie rośnie. W ciągu pierwszego półrocza 2021 r. aktywowano ponad 5 mln kont – o 1,4 mln więcej niż w całym 2020 r. i ponad 6 razy więcej niż w całym 2019 r. To efekt wprowadzenia licznych...
Bezpieczna nawigacja do szpitala oraz przewodnik po budynku, niezbędnik informacji, czy intuicyjny profil pacjenta – to niektóre z rozwiązań, które znalazły się w Aplikacja Pacjenta Centrum Zdrowia Dziecka. Dzięki wsparciu partnerów oraz...
Mobilna wersja Twojego programu przeszła prawdziwą metamorfozę - odświeżyliśmy każdy widok aplikacji! Nowy design jest nie tylko miły dla oka, lecz także funkcjonalny: zapewni Ci jeszcze wygodniejszą i bardziej intuicyjną pracę z aplikacją. Oprócz...
Wybuch pandemii, ograniczenie działalności wielu branż, wprowadzanie restrykcji wstrzymujących aktywność społeczną i gospodarczą oraz zwiększenie niepewności poskutkowały recesją sięgającą 2,7% PKB w ujęciu realnym w 2020 r. W efekcie, jak wynika z...