Podpis na tablecie, a nie na kartce
Bądź eko i zredukuj do minimum liczbę drukowanych dokumentów! Pomoże Ci aplikacja mobilna dr100 z funkcją podpisywania formularzy na tablecie. Sprawdź, jak to działa.
Przeprowadzając wizytę w przeglądarkowej wersji dr100, uzupełnij potrzebny formularz. Następnie otwórz go na tablecie (z poziomu karty pacjenta). W zależności od potrzeb kliknij w “Podpis lekarza” lub “Podpis pacjenta”. Po złożeniu podpisu zatwierdź działanie odpowiednimi przyciskami.
Prawidłowo podpisany i zapisany formularz dołączy do innych dokumentów znajdujących się w karcie pacjenta. Będzie widoczny zarówno w mobilnej, jak i przeglądarkowej wersji dr100.
Uwaga! Formularze dostępne w sekcji “Wzory dokumentów” możesz uzupełnić bezpośrednio w aplikacji mobilnej. Po ich otwarciu zobaczysz przycisk “Uzupełnij dane”. Dopiero po wykonaniu tej czynności będzie możliwe złożenie podpisu.
Co jeszcze oferuje Ci mobilny dr100? Aplikacja została wyposażona w najważniejsze dla lekarza funkcjonalności, pozwalające mu pracować szybko i wygodnie nawet wtedy, gdy nie ma dostępu do komputera. Wystarczy komórka i aplikacja, aby:
-> planować czas pracy i umawiać wizyty; akceptować/ odrzucać rezerwacje wizyt, utworzone przez pacjentów za pośrednictwem aplikacji dr100 Pacjent lub wtyczki do umawiania wizyt;
-> szybko skontaktować się z pacjentem (telefon, SMS, mail); przeglądać karty pacjentów; dodać do systemu nowego pacjenta i przeprowadzić wywiad medyczny;
-> przesłać sfotografowany dokument (np. wyniki badań) do aplikacji.
Aplikacja mobilna dr100 jest dostępna w sklepach Google Play i App Store. Pobierzesz ją zupełnie za darmo!
Liczba wyświetleń:
1 164
Skomentuj