Gabinet drWidget Pacjent nie będzie aktualizowany
Informujemy, że aplikacja mobilna Gabinet drWidget Pacjent nie będzie dłużej wspierana aktualizacjami. Koniecznie powiedz o tym swoim pacjentom i zachęć ich do pobrania mobilnej wersji MyDr, która oferuje o wiele więcej możliwości.
Z platformy MyDr można korzystać na dwa sposoby: w przeglądarce pod adresem www.mydr.pl albo przy użyciu aplikacji, pobranej za darmo ze sklepów Google Play/ App Store. Mobilna wersja platformy zastąpi aplikację Gabinet drWidget Pacjent, która nie będzie dłużej wspierana aktualizacjami.
Dzięki MyDr Twój pacjent zyskuje możliwość odbywania wideokonsultacji z dowolnego miejsca, przedłużania e-recept bez osobistej wizyty w przychodni, dokonywania płatności on-line oraz rezerwacji wizyt w dogodnych dla siebie terminach. Możesz zdecydować, które funkcjonalności udostępnisz pacjentowi. Konfiguracji dokonasz w Gabinecie drWidget: ustawienia placówki -> “MyDr” -> “Ustawienia dostępności”.
Jeśli Twoi pacjenci jeszcze nie posiadają indywidualnych kont na platformie MyDr, koniecznie wyślij im zaproszenia (karta pacjenta -> “Portal pacjenta/ powiadomienia” -> “Wyślij zaproszenie do MyDr”). W zaproszeniu, wysłanym mailem lub SMS-em, pacjent znajdzie link umożliwiający połączenie jego konta z Twoją placówką.
Liczba wyświetleń:
972
Skomentuj