Wyślij pacjentowi link do płatności
Rozliczając wizytę w Gabinecie drWidget, w widoku “Szczegóły wizyty”, możesz zaksięgować opłatę, którą pacjent uiścił w placówce, albo wysłać mu link do płatności - SMS-em lub mailem. Przed wysyłką określ termin ważności linku.
Uwaga! Aby móc korzystać z tej funkcjonalności, musisz posiadać konto w Przelewy24. W celu założenia go przejdź do ustawień placówki, zakładki “MyDr”, sekcji “Ustawienia płatności”.
Link do płatności wygenerujesz nie tylko w widoku “Szczegóły wizyty”, lecz także z poziomu karty pacjenta: “Usługi” -> “Usługi prywatne”. Po wysyłce wiadomości SMS/ maila pojawi się komunikat informujący m.in. o statusie płatności. Zbiorczą historię płatności poprzez link znajdziesz w: ustawienia placówki -> “MyDr” -> “Historia płatności”.
Kiedy przyda Ci się nowa funkcjonalność?
-> Jeśli w trakcie e-wizyty lub wizyty przedpłaconej okaże się, że konieczne jest wykonanie dodatkowych badań (usług prywatnych) i pacjent musi dopłacić zdalnie.
-> Jeśli chcesz, aby pacjent zapłacił przed wizytą - po umówieniu go wyślij link z prośbą o dokonanie zapłaty.
Tradycyjnie, w razie pytań możesz liczyć na wsparcie naszego działu Helpdesk. Zadzwoń (33 445 43 45), wyślij maila (kontakt@drw.pl) lub napisz na czacie dostępnym w programie. Na zgłoszenia odpowiadamy w dni robocze od 7:00 do 20:00.
Liczba wyświetleń:
1 308
Skomentuj