Aktualizacja aplikacji mobilnych: Gabinetu drWidget i MyDr
Zdarza Ci się zarządzać grafikiem pracy z poziomu aplikacji mobilnej? Od teraz w widoku tworzenia nowej wizyty możesz określić jej typ. Sprawdź, co jeszcze w ostatnim czasie zmieniło się w mobilnym Gabinecie drWidget, a co - w aplikacji Twojego pacjenta: MyDr.
Zmiany w aplikacji mobilnej Gabinet drWidget!
Dodajesz wizytę poza grafikiem? Określ jej typ
-> Spełniamy prośby użytkowników Gabinetu drWidget! Na wniosek jednego z nich, w widoku tworzenia wizyty dodaliśmy możliwość określenia jej typu. Wybieraj tyle typów dla jednej wizyty, ile potrzebujesz.
-> Twój wybór będzie widoczny również w głównej wersji Gabinetu drWidget, w szczegółach nowo utworzonej wizyty.
-> Typ wizyty to parametr opcjonalny. Mogą go ustawiać wszyscy użytkownicy aplikacji (lekarze, pielęgniarki, recepcjoniści).
Alert: uzupełnij dane, których brakuje
Jeśli nie uzupełnisz wszystkich danych pacjenta, niezbędnych do przeprowadzenia wizyty, otrzymasz odpowiedni alert i prośbę o wprowadzenie brakujących danych (imię, nazwisko, PESEL lub nr dokumentu potwierdzającego tożsamość, data urodzenia). Alert pojawi się w szczegółach wizyty. Nie będziesz mógł jej zakończyć, jeśli nie uzupełnisz wymaganych danych.
Nowe oznaczenie w grafiku
Rezerwacje wizyt zostały wyróżnione zielonym kolorem, dla łatwiejszego rozróżnienia ich od pozostałych wizyt. Zmiana widoczna jest zarówno w kafelkowym grafiku pracy, jak i listowym.
Zmiany w aplikacji Twojego pacjenta: MyDr!
Zawsze na bieżąco dzięki powiadomieniom PUSH
-> Dzięki powiadomieniom PUSH Twój pacjent będzie na bieżąco z ważnymi zmianami na jego koncie!
-> Wspomniane zmiany to między innymi: wystawienie nowej e-recepty, odrzucenie prośby o przedłużenie e-recepty, akceptacja/ odrzucenie zarezerwowanego terminu wizyty, odwołanie wizyty przez placówkę, zlecenie wykonania pomiarów.
-> Gdy zaistnieje któreś z ww. zdarzeń, na ekranie telefonu pacjenta pojawi się stosowny komunikat - powiadomienie PUSH od aplikacji MyDr.
Tylko jedno zamówienie na dany lek
-> W widoku szczegółów wystawionej e-recepty pojawił się nowy przycisk: “Przedłuż”, pozwalający przedłużyć tę konkretną e-receptę.
-> Wprowadziliśmy również ograniczenie: pacjent może wysłać tylko jedno zamówienie na dany lek.
-> Odmowa przedłużenia e-recepty uniemożliwia pacjentowi wysłanie następnego zamówienia na ten konkretny lek.
***
Obie aplikacje można pobrać za darmo ze sklepów Google Play i App Store.
Liczba wyświetleń:
1 278
Skomentuj