Ostrzeżenie!

Wejście do serwisu dla lekarzy i farmaceutów wymaga potwierdzenia oświadczenia widocznego na stronie. Jeśli nie spełniasz wymienionych warunków, kliknij przycisk Pomiń .

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem

Aktualizacja aplikacji mobilnych: Gabinetu drWidget i MyDr

Zdarza Ci się zarządzać grafikiem pracy z poziomu aplikacji mobilnej? Od teraz w widoku tworzenia nowej wizyty możesz określić jej typ. Sprawdź, co jeszcze w ostatnim czasie zmieniło się w mobilnym Gabinecie drWidget, a co - w aplikacji Twojego pacjenta: MyDr.

Zmiany w aplikacji mobilnej Gabinet drWidget!

Dodajesz wizytę poza grafikiem? Określ jej typ

-> Spełniamy prośby użytkowników Gabinetu drWidget! Na wniosek jednego z nich, w widoku tworzenia wizyty dodaliśmy możliwość określenia jej typu. Wybieraj tyle typów dla jednej wizyty, ile potrzebujesz.

-> Twój wybór będzie widoczny również w głównej wersji Gabinetu drWidget, w szczegółach nowo utworzonej wizyty.

-> Typ wizyty to parametr opcjonalny. Mogą go ustawiać wszyscy użytkownicy aplikacji (lekarze, pielęgniarki, recepcjoniści).

Alert: uzupełnij dane, których brakuje

Jeśli nie uzupełnisz wszystkich danych pacjenta, niezbędnych do przeprowadzenia wizyty, otrzymasz odpowiedni alert i prośbę o wprowadzenie brakujących danych (imię, nazwisko, PESEL lub nr dokumentu potwierdzającego tożsamość, data urodzenia). Alert pojawi się w szczegółach wizyty. Nie będziesz mógł jej zakończyć, jeśli nie uzupełnisz wymaganych danych.

Nowe oznaczenie w grafiku

Rezerwacje wizyt zostały wyróżnione zielonym kolorem, dla łatwiejszego rozróżnienia ich od pozostałych wizyt. Zmiana widoczna jest zarówno w kafelkowym grafiku pracy, jak i listowym.

Zmiany w aplikacji Twojego pacjenta: MyDr!

Zawsze na bieżąco dzięki powiadomieniom PUSH

-> Dzięki powiadomieniom PUSH Twój pacjent będzie na bieżąco z ważnymi zmianami na jego koncie!

-> Wspomniane zmiany to między innymi: wystawienie nowej e-recepty, odrzucenie prośby o przedłużenie e-recepty, akceptacja/ odrzucenie zarezerwowanego terminu wizyty, odwołanie wizyty przez placówkę, zlecenie wykonania pomiarów.

-> Gdy zaistnieje któreś z ww. zdarzeń, na ekranie telefonu pacjenta pojawi się stosowny komunikat - powiadomienie PUSH od aplikacji MyDr.

Tylko jedno zamówienie na dany lek

-> W widoku szczegółów wystawionej e-recepty pojawił się nowy przycisk: “Przedłuż”, pozwalający przedłużyć tę konkretną e-receptę.

-> Wprowadziliśmy również ograniczenie: pacjent może wysłać tylko jedno zamówienie na dany lek.

-> Odmowa przedłużenia e-recepty uniemożliwia pacjentowi wysłanie następnego zamówienia na ten konkretny lek.

 

***

Obie aplikacje można pobrać za darmo ze sklepów Google Play i App Store.

Liczba wyświetleń:

1 278

Skomentuj

Służby Narodowego Funduszu Zdrowia zajmujące się bezpieczeństwem informatycznym wykryły wzmożoną aktywność systemu informatycznego dwóch podmiotów medycznych. Chodzi o wysyłanie zapytań do bazy eWUŚ. Zapytania nie dotyczyły danych medycznych. Sprawą...
Minister Zdrowia informuje, że związku z nowymi zasadami wystawiania i realizacji tzw. „recept rocznych”, które zostały wprowadzone ustawą z dnia 17 sierpnia 2023 r. o zmianie ustawy o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia...
Wygodny dostęp do obszernych baz informacji medycznych zapewnia Ci widok główny aplikacji oraz widok przeprowadzania wizyty. O jakich konkretnie bazach mowa? Zajrzyj do artykułu i sprawdź! W MyDr EDM bazy informacji medycznych masz zawsze pod ręką -...
15-16 września, Warszawa NIL IN, Sieci Lekarzy Innowatorów Naczelnej Izby Lekarskiej zaprasza na spotkanie liderów tworzących przyszłość opieki zdrowotnej. Najważniejsze wydarzenie samorządu lekarskiego poświęcone innowacji w systemie opieki...