Ostrzeżenie!

Wejście do serwisu dla lekarzy i farmaceutów wymaga potwierdzenia oświadczenia widocznego na stronie. Jeśli nie spełniasz wymienionych warunków, kliknij przycisk Pomiń .

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem

Aktualizacja aplikacji mobilnych: Gabinetu drWidget i MyDr

Zdarza Ci się zarządzać grafikiem pracy z poziomu aplikacji mobilnej? Od teraz w widoku tworzenia nowej wizyty możesz określić jej typ. Sprawdź, co jeszcze w ostatnim czasie zmieniło się w mobilnym Gabinecie drWidget, a co - w aplikacji Twojego pacjenta: MyDr.

Zmiany w aplikacji mobilnej Gabinet drWidget!

Dodajesz wizytę poza grafikiem? Określ jej typ

-> Spełniamy prośby użytkowników Gabinetu drWidget! Na wniosek jednego z nich, w widoku tworzenia wizyty dodaliśmy możliwość określenia jej typu. Wybieraj tyle typów dla jednej wizyty, ile potrzebujesz.

-> Twój wybór będzie widoczny również w głównej wersji Gabinetu drWidget, w szczegółach nowo utworzonej wizyty.

-> Typ wizyty to parametr opcjonalny. Mogą go ustawiać wszyscy użytkownicy aplikacji (lekarze, pielęgniarki, recepcjoniści).

Alert: uzupełnij dane, których brakuje

Jeśli nie uzupełnisz wszystkich danych pacjenta, niezbędnych do przeprowadzenia wizyty, otrzymasz odpowiedni alert i prośbę o wprowadzenie brakujących danych (imię, nazwisko, PESEL lub nr dokumentu potwierdzającego tożsamość, data urodzenia). Alert pojawi się w szczegółach wizyty. Nie będziesz mógł jej zakończyć, jeśli nie uzupełnisz wymaganych danych.

Nowe oznaczenie w grafiku

Rezerwacje wizyt zostały wyróżnione zielonym kolorem, dla łatwiejszego rozróżnienia ich od pozostałych wizyt. Zmiana widoczna jest zarówno w kafelkowym grafiku pracy, jak i listowym.

Zmiany w aplikacji Twojego pacjenta: MyDr!

Zawsze na bieżąco dzięki powiadomieniom PUSH

-> Dzięki powiadomieniom PUSH Twój pacjent będzie na bieżąco z ważnymi zmianami na jego koncie!

-> Wspomniane zmiany to między innymi: wystawienie nowej e-recepty, odrzucenie prośby o przedłużenie e-recepty, akceptacja/ odrzucenie zarezerwowanego terminu wizyty, odwołanie wizyty przez placówkę, zlecenie wykonania pomiarów.

-> Gdy zaistnieje któreś z ww. zdarzeń, na ekranie telefonu pacjenta pojawi się stosowny komunikat - powiadomienie PUSH od aplikacji MyDr.

Tylko jedno zamówienie na dany lek

-> W widoku szczegółów wystawionej e-recepty pojawił się nowy przycisk: “Przedłuż”, pozwalający przedłużyć tę konkretną e-receptę.

-> Wprowadziliśmy również ograniczenie: pacjent może wysłać tylko jedno zamówienie na dany lek.

-> Odmowa przedłużenia e-recepty uniemożliwia pacjentowi wysłanie następnego zamówienia na ten konkretny lek.

 

***

Obie aplikacje można pobrać za darmo ze sklepów Google Play i App Store.

Liczba wyświetleń:

285

Skomentuj

Wszyscy, którym wyświetlił się ekran potwierdzający zgłoszenie chęci szczepienia, zostali zapisani. Otrzymają zwrotne maile do 24h. Prosimy nie ponawiać zgłoszeń - napisało w piątek Centrum e-Zdrowia. Poinformowało też, że termin potwierdzenia...
Pandemia koronawirusa uświadomiła pacjentom, nie tylko zalety płynące z e-usług, ale także ich niezbędność w systemie ochrony zdrowia. Bez e-recepty, e-skierowania, e-wizyty i teleporady oraz aplikacji: Internetowe Konto Pacjenta i gabinet.gov.pl,...
Gabinet drWidget już udostępnił swoim użytkownikom taką funkcję. Pamiętaj jednak, że w pierwszej kolejności e-skierowania będą generowane automatycznie w systemie P1. Sprawdź, w jakich sytuacjach lekarz może wystawić indywidualne e-skierowanie na...
Blisko 180 wystawców, ponad 120 warsztatów i wykładów - tak będzie wyglądać tegoroczne spotkanie Warsaw Dental Medica Show. Na targach nie zabraknie także dr100, czyli programu do prowadzenia gabinetów i klinik stomatologicznych. Już w październiku...